BF Augusti 2016
Angående förstoppning så tycker jag att katrinplommon hjälper, dock så är min ovälkomna gäst redan på besök, jag kallar han för herman, fy fasen aså, hahahaha har inte ont fysiskt av det, men mer psykiskt.
Var i Danmark igår på The reef med min lille son, säjer bara det-klarar min lille tjej i magen det så klarar hon allt, hahaha
hon höll igång igår i flera timmar och nu är det starka rörelser, helt underbart men idag lär hon väl vila. Fick vara Baywatch stjärna åt min egen son som fick för sig att hoppa i på djupt vatten innan jag hann fram, sjönk som en sten, jag rusade i efter, kastar mig i vattnet med stor mage, sliter upp ungen innan han hann längre ner än med huvudet under ytan, jag blev totalt livrädd...hjärtat slog så fort och hårt, antagligen kände lillen det för när jag fick upp min son så sparkade hon hej vilt.
Sedan skulle han vila å "slänger" ner huvudet på min mage, jag fick inte inte ont men som sagt-klarade hon gårdagen med sin sjövilde storebror så klarar hon allt.
Då SKA jag sluta oroa mig. Han är 5 år så det är väl så det är när man redan har småbarn och är gravid, det skiljer 12, nästan 13 år på mina barn så jag har aldrig varit gravid såhär långt när jag redan har ett mindre barn.
Vagn har jag köpt, och säng..men det är det enda, jag såg en jättesöt nalle igår i Danmark som jag ville köpa, men jag vågade faktiskt inte utan väntar nu med att handla mer, tills jag är i månad 8.