BF Augusti 2016
Grattis alla som fått bebisar! Lycka till idag HJohannesson! Det känns som om vi inte är många gravida kvar?!
Moen: sköra slemhinnor är absolut vanligt så oroa dig inte för det (även om det är obehagligt!). Har du haft mycket eftervärkar? De brukar orsaka rejäla skjutsar av blod minns jag...det kan ju vara sluttampen av avslaget du upplever men det låter lite oroväckande att det ändrat karaktär och är mer blod. Jag skulle ringa och höra!!
Jag har 17 dagar kvar och har snart överlevt en hel vecka med barnen hemma eftersom mannen börjat jobba. De är sådär härligt understimulerade efter sex veckors semester... :) bebis är fortfarande extremt stökig, inte i närheten av att ha fixerat sig och jag ställer in mig på tre veckors väntan till iaf...även om jag faktiskt haft mer sammandragningar än jag normalt är van vid (alltid nåt!). Så jag bakar och äter kanelbullar och går upp några kilo till, haha!
Har inte tagit något gravidfoto tyvärr :( tänkte inte ens tanken, men ååååh va avis jag blir! Jättefint foto!!