BF Augusti 2016
haha galet, har gått upp 9.5 kg :D
haha galet, har gått upp 9.5 kg :D
Jag är inte heller mycket för försäkringar! Är inte skrockfull däremot är jag troende och jag vet inte vill lägga förtröstan på Gud istället. Men det är klart, händer något så hjälper säkert en försäkring rent ekonomiskt!
Jag tog epiduralen under min förlossning och den var fantastisk. Påverkade inte mina krystvärkar :) hade dock ont i korsryggen efteråt men vet inte om det var sprutan eller bara graviditeten/förlossningen som slet ut ryggen. Blev bra efter mycket träning!
( fast jag är skrockfull med). Jag håller med dig även med epiduralen, hahaHaha det är okej att bli arg ibland! :)
Älskar att det är så aktivt och diskuteras mycket här!
Jag ska på RUL imorgon (äntligen!!!) på östra sjukhuset. Längtar så jag spricker. Tänkte fråga en sak, det står att man ska ha "lätt fylld blåsa" när man kommer dit. Det är 11 på förmiddagen så om jag kissar när jag går upp vid 9.30 hinner jag fylla blåsan lagom då?
Hade en mardröm inatt om att jag blödde och satt på toan sen såg konturerna av en bebis där nere som kommit ut från mig. Kändes så jävla surt dagen före rul och jag var helt förkrossad. Fy fan va jag grät. Sen vaknade jag mitt i natten och hade så ont i magen. Gick upp och kissade men inget blod eller så. La mig igen och när jag vaknade var det borta. Vet inte om det bara var oro eller vad det var. Sov ensam också då min sambo opererades igår så han fick ligga över på sjukhuset. Så lite extra oro där. Nu är han hemma iaf så inatt hoppas jag att jag får sova gott.
Jag ville egentligen inte bestämma namn innan bebis har kommit men nu har vi typ gjort det ändå :p visade sig att vi inte alls har samma smak av namn så vi har enats om ett flicknamn och ett pojknamn hittills eftersom vi inte vet vad det blir. Tror inte vi ska ta reda på det heller :) men namnförslagen fortsätter! Men han gillar inte mina förslag och jag gillar inte hans. Haha! Får se hur det slutar.
Lycka till mer era rul idag ![]()
Tack för grattis och lycka till ni som ska på RUL idag! Jag kissade precis innan - nu är ju barnet så stort så det borde inte vara några som helst problem att se det även med tömd blåsa. Jag var ju så kissnödig så jag höll på att gå sönder vid KUB så det ville jag inte vara med om igen :)
jag har gått upp 22 kg med båda barnen så det räknar jag kallt med igen. Har nog redan gått upp 10 :) Jag lägger på mig lite överallt trist nog men det är bara att acceptera!
Vi har nästan bestämt namn också - knasigt nog. Sonen är däremot mycket bestämd att det är en Alex, men vi andra är inte lika eniga. Så jag tror att det blir en liten Vide. Adam, My och Vide blir det då :)
Nu kom jag hem från RUL, lillan mår jättebra, hehe jag e så glad men trött av all spänning, min man blev helt paralyserad och fick tårar i ögonen, lyckan var total.Dom bekräftade att det från Kub stämde, det blir en tösabit :)
Jag är så lycklig :) Blev beräknad till den 28 aug :)
Nu kom jag hem från RUL, lillan mår jättebra, hehe jag e så glad men trött av all spänning, min man blev helt paralyserad och fick tårar i ögonen, lyckan var total.Dom bekräftade att det från Kub stämde, det blir en tösabit :)
Jag är så lycklig :) Blev beräknad till den 28 aug :)
Grattis till lyckade RUL! :)
En liten undran-
Vart går din maxgräns till att lyfta i KG utifrån den vecka vi är nu 19- 21 ca ? :)