BF Augusti 2016
Har varit på RUL idag och allt såg bra ut! Fick se en riktigt aktiv krabat som vinkade och sparkade. Så lycklig!!! Och så lättad! Blev flyttad till 28/8 också, två dagar tidigare :) vi kunde inte hålla oss av nyfikenhet så nu vet vi att det är en liten kille som väntas. Ska bli så spännande! <3

Hjäääälp, molvärk i denna veckan???? Har inte haft på länge, någon mer som har det??
Ang sd så får jag det inte ofta, bara när jag blir riktigt arg..
Hjäääälp, molvärk i denna veckan???? Har inte haft på länge, någon mer som har det??
Ang sd så får jag det inte ofta, bara när jag blir riktigt arg..
Tusen tack för svar....tror att den där berömda förstoppningen kan vara boven bakom värken ....:(
Känner min lille hela tiden nu så jag har bestämt mig för att verkligen försöka släppa oro å lita på att hon kommer :)
Nu ha jag läst massa inlägg ![]()
Vill välkomna de nya o säga grattis ![]()
Sd ha jag haft en del, de kommer om jag plocka för mycket på golvet, alltså typ böjer sig för många gånger, inte lätt att låta bli att plocka heller, lätt att det bli ett bombnedslag här med alla barnen o särskilt 1 åringen.
Vad kul för er som ha möjligheten att va med i studien om tappen, är inget som erbjuds här.
Hade gärna varit med på sånt, Inga problem med gynundersökningar, kanske gör att man fött ett par barn o haft med två killar under två förlossningar
(en ambulanselev oen ambulanskille)
Är med i en augustigrupp på facebook o där är majoriten pojkbebisar, 41 pojkar 26 flickor än, men hur är det här inne?
Hej hej tjejer :)
Hoppas att allt är bra med er alla, jag har varit frånvarande ett tag så svårt att läsa ikapp så mycket, men hoppas att alla mår bra :)
Vecka 22 idag, så glad, känner lillan vare dag nu, och vi busade igår, jag puttade lite på henne å hon puttade tillbaka, haha
Var inne på ul för ett par dagar sedan då en kvinna stor som en koloss bestämde sig för att pressa ner sin hand rakt i magen på mig å häva sig upp från sätet i bussen, jag blev rasande men mest rädd, dock så var allt okey med bebis :)
Jag håller mig för det mesta hemma nu, men idag fick jag sms om att min beställa baby box har kommit så den ska jag hämta, Vi har handlat en del till henne nu även om det fortfarande skrämmer mig.
Jag har lugnat ner mig en del vad det gäller utbrott, men kan störa ihjäl mig på saker än..försöker dock kontrollera det, haha
Kram från mig