BF Augusti 2016
Skattenmust, trött jag med o skrivet hälften ![]()
Alltså typ bevisning för att MF berodde på att man va ledsen/stressad eller sånt
Skattenmust, trött jag med o skrivet hälften ![]()
Alltså typ bevisning för att MF berodde på att man va ledsen/stressad eller sånt
En fråga tjejer:
Jag har typ kramp i magen och har haft hela dagen men det är mycket värre nu ikväll. Det sitter i sidorna och övre delen av magen. Svårt att förklara men det känns lite som kramp blandat med träningsvärk och gör extra ont om jag drar djupa andetag.
Gör extra ont om jag lutar mig lite framåt eller om jag står/går.
Fattar ingenting! Hade inget liknande med dottern alls :(
Så det blir ul en gång i månaden nu, hehe och enl ul idag så stämmer datumen exakt :) Äntligen lite positivt mitt i allt , min lille var så aktiv igår så både syrran å min man kände henne sparka rejält, hahaJag är med en som gärna sover på rygg...funderade på det imorse när jag vaknade så, vart tar lillan vägen då?? bak i ryggen?
Känner henne varje dag nu, helt lovley 
sedan har jag fått pollenallergi helt plötsligt, kliar i ögon som är drak röda, å näsan rinner hela tiden...å nyser i ett...
Fick besked igår att min lever ser helt normal ut, wehooo, så glad :)
Min man har åkt tillbaka till hemlandet så jag blir nog ensam ser det ut som, men det är helt okey det med ..
Men usch då Skattenmust :O Att bli lämnad kan väl aldrig vara roligt, men som gravid också.. Skönt att du inte är ensam iaf så du får stöd och avlastning.
så nej det känns inte alls jobbigt .Snuttispluttis håller med, vi ha en som är född i maj 2006 o då hade vi en grymt varm sommar, vi typ bodde i affären där jag jobbade under graviditeten, va olidligt för honom o han bara skrek.
Skattenmust åh gud vad skönt att levervärden blivit så bra, underbart o vilken lättnad med. Tråkigt med gubben bara
därför du varit oaktiv här misstänker jag. Hoppas det löser sig bra iaf för dig o prinssesan
Snuttispluttis jo va första barnet då så va riktigt tufft, ha tre vinterbarn o är mycket lättare ![]()
Skattenmust åh vad skönt att du känner så nu, va rädd att du blivit lämnad o mådde dåligt över det. Skönt att du må mycket bättre nu iaf på både det planet o ang din hälsa ![]()
Skattemmust - men oj. Läge för ett glas vin nu då ;) (om vi inte alla vore så gravida)
Tufft och modigt att våga gå från en relation under en graviditet, så bra gjort av dig. Du fixar det utan en man :)
Var/är ni gifta ?
Skattenmust förstår det, även om det va ditt val så är det ju en stor omställning, lite synd om tösen att inte lära känna sin pappa så för antar att det bli lite eller ingen kontakt? Svårt med ett annat land.
Huvudsaken är ju att alla mår bra o särskilt du o bebisen ![]()
Ni som kan det här med ultraljud. Är det snoppen man ser på detta ultraljud?
Skattenmust oj är det en sån där med aåskev kvinnosyn så förstår jag att du må bättre nu. Inte alls insatt i olika religioner o så men vet att det finns såna som nästan vill läsa in kvinnorna för att de inte ska få synas ![]()
Verka som detta blir bra både för dig o tösen ju
underbart att höra att du mår bra
Friusdius ser ingen bild :-/