Mulan91 skrev 2016-04-24 10:22:40 följande:
Beklagar, Skattenmust! Tycker inte att du ska oroa dig för sorgen, din bebis verkar stark!
Intressant det här med avnavlingen, jag ska definitivt skriva det i förlossningsbrevet!
Är nu i vecka 23, har varit som vissa beskriver, ibland är jag superpigg men vissa dagar har jag nästan kraschat, knappt orkat något!! Jätte jobbigt när man jobbar. Min foglossning har blivit värre, envisades med att dammsuga igår och till kvällen låste mina ben sig så jag knappt kunde gå. Det var som att nåt blev knas längst ner i ryggen. Fy! Så mår jag hah :(
Jag fick ha besök med min BM en vecka efter RUL och sen 4 veckor efter det ska nästa vara.. Kanske för vi är i Stockholm?
Tack så mycket, ni berör mig med er omtanke, ja hon är stark lillsnorkan, det är nog bara hennes mamma som inte är det just nu.
Sen avnavling fick jag veta för första gången om här inne på Fl när jag väntade min son för 6 år sedan, och valde det redan då och kommer välja det nu, sedan har jag hittat en låt som ska spelas under förlossningen, hade en annan jättefin med sonen.
Jag känner igen mig, vissad dagar jättepigg och stark, andra dagar så trött att orken inte räcker till alls..
Min foglossning kommer å går lite beroende på vad jag gör, skulle jag dammsuga så kan jag inte gå sedan..hua annars så känner jag inte av det så mycket såvida jag inte anstränger mig..
Får ni hembesök av mvc?
Ska ni andra spela någon speciell låt under förlossningen?
detta är våran :)