BF Augusti 2016
Vilken jävla kärrinh rent ut sagt, hade blivit vansinnig på henne. Skönt iaf att allt va bra med den lilla.
Så mysigt att handla men förstår din rädsla o oro
Ja en riktig jävla subba, jag är ju stor med så det syns ju att jag är gravid, ser ut att vara i 7 månaden, haha
Ja jag tycker om att handla ,men är livrädd....men börjar lugna ner mig lite..Hur e det med dig?
ja sicken jävla apa, aså. Man gör ju inte så på någon alls, men än mindre på någnon som är gravid, å sedan då svara mig- men det var inte så hårt??!!
Det var rom så mi man fick behärska sig å han är lugnet själv.
Baby boxen var allt annat än jag förväntade mig, en besvikelse denna gången, men jag väntar på 2 till, haha
När jag fick min son så fick man blöjhink, å massa fint ju..:(
Vad har ni beställt för Babybox?!
Välkommen tillbaka Skattenmust :) Skönt att det såg bra ut - magen ska ju tåla väldigt mycket, men en fruktansvärd situation oavsett! Jag känner också liten varje dag nu och det är så mysigt och jag är mycket lugnare generellt. Jag började med järntabletter i förra veckan också och märkte direkt en jätteskillnad! Undrar om det är vettigt att känna det så snabbt eller om jag bara inbillar mig...pigg är jag iaf - äntligen!
haha jag har ätit järntabletter i ett par veckor nu, men e fortfarande lite slö vissa dagar , men härligt att dom hjälper dig :)
Hallonpajen: Jag tror man känner skillnad rätt fort efter att man börjat ta järn :) Har beställt lite olika boxar, fick hämta både från Lloyds apotek och Babyproffsen. Väntar nu på en box från Apotek hjärtat som hade 1 månads leverans och sen får vi en från Libero strax innan FL. Har gått nuts på boxarna.. är ju som små paket och jag älskar överraskningar!
Du kan se olika boxar på: www.babypaket.com/
Välkommen tillbaka Skattenmust! Vi har varit lite oroliga för dig så det var skönt att höra att allt är ok trots idiotkärringar på bussar :)
Jag har bara anmält mig till Liberos box.
Vad får man i dom andra? Är det typ samma i alla eller skiftar det lite?
jag har fortfarande inga återkommande sd, enbart när jag åker en skumpande buss eller dyl, men det ska visst vara normalt, att det brukar komma i 6 månaden. 7 de...men jag vill minnas att jag fick mkt tidigare med min son, min syster sa att hon fick sd redan i vecka 15, men som sagt hon födde på badrumsgolvet med, hahaha fast han var 3 dagar sen :)
Jag tycker baby boxen från apoteket hjärtat var lite snålt, var helt annat när jag fick sonen, men man får ju på BB åxå, å den väskan var ju full av fina saker, snuttis från polarn å pyret, lamaze barnvagnshänge sov, hoppas det är samma nu :)