Moorii skrev 2017-04-01 20:31:03 följande:
Oj, vad många tänder hon har! Plutten har två än så länge. Ånej :/ här har det också varit förstoppat, vi fick igång magen till slut, med massa katrinplommonpuré och aprikospuré . Nu har han varit lite förstoppad igen, kom ut två stora BOLLAR häromdagen måste ha varit jobbigt att klämma ut! :( så nu blir det massa katrinplommon igen.. Tufft innan magen kommer igång helt klart :/ tar ju sån tid bara.
Haha, vet precis vilken video du menar! Så ser han ut :'D Efter en gnällig tid funderade vi på ifall han behöver mer mat.. Idag åt han en hel burk, både till lunch och middag, utan problem! Shit alltså. Man undrar ju hur det får plats ^^ Var själv borta hela dagen, men mannen sa att han varit på bra humör hela tiden, så det var kanske för lite mat som var problemet!
Ja, hon äter alltid katrinplommon till gröten varje morgon :( hoppas dom små magarna kommer igång snart!
Två hela burkar?! Haha min lilla äter typ några skedar sen är det bra.. vi får alltid kasta ca halva burken för att hon inte äter upp hela. Men vi ammar ju lite fortfarande så hon kanske inte är så jättehungrig pga det.
Har mått så jäkla dåligt på sista tiden med riktigt kraftig mensvärk, smärta i vänstra äggstocken, illamående, yrsel, kraftiga flytningar, törstig (min hals är så torr!), huvudvärk, migrän för första gången i mitt liv. Har även sökt vård för urinvägsinfektion då jag har kissat ofta, haft stark lukt på urin och sveda när jag kissat. Fick antibiotika men fick senare svar från läkare att det inte va UVI. Har också minskad aptit. Har ända sedan förlossningen inte varit så intresserad av att äta men har ändå tvingat mig själv pga rädsla för ätstörnin, men nu är jag heeelt ointresserad. Va dum nog och ringde vårdguiden igår och dom tyckte (såklart.. de gör dom alltid) att jag skulle åka in till gynakuten. Va så långa väntetider att jag bara kollade lite blodtryck och så sen åkte jag hem. Hade redan vart där i 3 timmar och skulle få vänta ytterligare minst 3 timmar för att träffa läkare, och kände att ja inte kunde lämna min lilla ensam utan mig så länge :'( aldrig vart borta från henne så förutom när jag gått med hundarna. Har tagit tre negativa gravtest senaste veckan så är ju inte det, även fast det är gravsymptom. Har inte fått min mens än heller.
Hur mådde ni när ni fick mens? Kanske kan vara det?
Haha vet inte varför jag frågar er egentligen.. kanske ni också känt samma x'D ? Blir ju galen. Pratat med mvc för tänkte om sambon hittat någon annan xD och att det va klamydia men näää (btw han blev skit arg för stt jag trodde det om honom).. letat tid till gyn också men fanns bara tider först om en månad.