BF Augusti 2016
Hazel det blir bättre, du är inte sämst! Det här är ju det svåraste man kan göra, att vara en mor. Du gör ditt bästa! Och ärligt talat man kan inte bära bebisen jämt och gillar han sittern förstår jag att han fått sitta där. Beskyll inte dig själv, det blir bättre ska du se!
Mal mal min son vägrar babysitter och nu även bärsjalen. Antar att han vill se mer än d går att göra i sjalen så får väl skaffa ett sele... min son har varit kinkig sen början haha :o typ aldrig haft det lätt med läggning !
Haha Moen jag känner igen det där med bebisar som har bråttom xD min son har velat stå sen han var en månad eller nåt! Har inte låtit honom men BM sa att d inte är någon fara så nu får han stå lite på mina lår. Gud vad glad han blir haha!
Juste det där med att ligga på mage! Min bebis vill inte heller riktigt, så jag fuskar lite och låter honom ligga på mage fast med bröstkorg och armar (svårt att förklara) på amningskudden. Då ser han liksom runt och får inte panik på samma sätt. Tänkte sakta vänja honom med att ligga plant nu. Men nacken e iaf helt stabil så BM har inte klagat... kan vara värt att testa för er?
Har låtit henne stå korta stunder först för tänkte att de inte är bra att belasta när de är så små. Men nu när hon blivit så stor så tar hon tag i mina fingrar och ställer sig själv. Har inte frågat BVC men är säkert ok :) märker ju om hon blir trött. Hahah ja dom blir alldeles överlyckliga när dom får stå ju ;) hon ska helst stå och titta på hundarna och känna på deras päls. Om hon fick välja skulle vi nog stå och titta på dom stackars hundarna hela dagen. Och gud vad hon skriker av glädje! Ögonen blir stora och runda som planeter. Hon låter "ooooooooooo!!!!" mellan skriken "iiiiiiiiih!!!!!" x'D Hundarna bara står där och ser väldigt skeptiskt på henne