• okt_bebban

BF Oktober 2016

Hej på er!
    Det fanns ju inget inlägg för oss som har BF i oktober, så jag startade ett :)
    Idag köpte jag ett digitalt graviditetstest och det visade: Gravid 1-2 veckor, men entligt graviditets appen så är jag 4 veckor (3+4)! Vet någon hur bra dom funkar? 
    Detta är min tredje graviditet.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-01-25 22:16
    BF 1 oktober!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-04 23:09
    För er som är intresserade så finns en privat Facebook-grupp! Ni kan maila sötnöten. Hoppas vi ses där.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-11 20:47
    Nu är maxgränsen uppnådd på Facebook gruppen, så det går inte att maila Sötnöten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-17 21:50
    Nu finns en ny hemlig fb grupp, maila Helena­Saga

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-21 21:31
    Hej! Jag vill meddela er att den andra fb gruppen också nått sin maxgräns. Det kanske finns någon som vill starta en tredje?

• Svar på tråden BF Oktober 2016
  • Anonym (orolig)
    Kampis skrev 2016-03-17 19:45:51 följande:

Känner mig rätt de på ikväll. Tuttarna är inte nå vidare ömma längre o det hugger inte till i livmodern/ligament när jag hostar o så.

Exakt som hur det var för några månader sen vid ma:t.

På tisdag ska jag på nästa vul, fick kallelsen idag o kände bara.... jaha... då får jag med tabletter hem igen.

Förlåt att jag måste kräka ur mig här men jag har ingen annanstans att göra det : (

Stor kram. Önskar det fanns något peppande att skriva..

Hoppas ändå på ett positivt ul
  • Josber

Idag vankades det vul 9+6 och jag vaknade imorse kallsvettig och så nervös att jag inte kunde tänka! Väl där såg man en bebis 3.5cm till stjärn och ben fötter tår. Helt fantastiskt. Allt såg jätte bra ut och hjärtat slog för fullt. Blev till och med fram flyttad till 10+3 (typ drömmen haha) summa simmare jag mår jätte bra har varit so orolig för jag inte känt något bara lite ömma bröst och mensvärk ibland var inte oroliga för de flesta går det jätte bra ????

• JagOchKulan

Hej och hå :)

Följer tråden, då jag också ska ha barn i början av oktober, för någon anledning känner jag på mig att de blir slutet av september men vi får se ??????

En oväntad graviditet som man blev super glad över, skulle egentligen tävlat i år på fitness men kulan på magen fick en att ändra framtiden ??????

• Kampis
    Anonym (orolig) skrev 2016-03-17 21:24:10 följande:

Stor kram. Önskar det fanns något peppande att skriva..

Hoppas ändå på ett positivt ul

Tack ??
  • Kampis
    Kampis skrev 2016-03-18 09:05:38 följande:

Tack ??

Hjärtan ska det vara o inte frågetecken :p
  • Anonym1988

hej! BF mitten av september för mig (första barnet), kom in på tråden nu och kul att läsa om er andra som ska ha i närheten! :) 13+0 idag eller 13+4 enligt VUL i v 11. då såg allt jättebra ut men jag har inga symtom (förutom trött) så man blir så orolig att nåt hänt :( längtar verkligen tills magen börjar växa och till första kännbara rörelser!

• Josber
    Anonym1988 skrev 2016-03-18 11:50:15 följande:

hej! BF mitten av september för mig (första barnet), kom in på tråden nu och kul att läsa om er andra som ska ha i närheten! :) 13+0 idag eller 13+4 enligt VUL i v 11. då såg allt jättebra ut men jag har inga symtom (förutom trött) så man blir så orolig att nåt hänt :( längtar verkligen tills magen börjar växa och till första kännbara rörelser!

Vad roligt! Syns det något än på dig? Jag gjorde VUL igår och allt såg bra ut mår bra förutom lite trött ibland så allt är säkert som de ska, njut istället ????
  • Lingontuva

Åh, får man hänga på i den här gruppen?
    Jag väntar mitt tredje barn och ligger på 8+1 om jag kommer ihåg rätt hur man räknarGlad
    Denna graviditet är väldigt oplanerad; jag blir klar med min utbildning i början av juni och håller på att söka jobb just nu, därav oplaneringen...Men chocken börjar väl släppa lite trots allt, jag menar, ägnar man sig åt vissa aktiviteter så kan ju detta händaGravid
    Vi tycker dock att det ska bli roligt och spännande trots att det är ett tag sedan sist...
    Vi har ett tvillingpar som fyller 8 år idag faktisktHjärta

• Villhabarn29

Jag har en extrem craving efter sushi och jag har googlat som en tok. Nu går jag och köper sushi! Äter ni sushi? ;)

Svar på tråden BF Oktober 2016