• okt_bebban

BF Oktober 2016

Hej på er!
    Det fanns ju inget inlägg för oss som har BF i oktober, så jag startade ett :)
    Idag köpte jag ett digitalt graviditetstest och det visade: Gravid 1-2 veckor, men entligt graviditets appen så är jag 4 veckor (3+4)! Vet någon hur bra dom funkar? 
    Detta är min tredje graviditet.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-01-25 22:16
    BF 1 oktober!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-04 23:09
    För er som är intresserade så finns en privat Facebook-grupp! Ni kan maila sötnöten. Hoppas vi ses där.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-11 20:47
    Nu är maxgränsen uppnådd på Facebook gruppen, så det går inte att maila Sötnöten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-17 21:50
    Nu finns en ny hemlig fb grupp, maila Helena­Saga

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-21 21:31
    Hej! Jag vill meddela er att den andra fb gruppen också nått sin maxgräns. Det kanske finns någon som vill starta en tredje?

• Svar på tråden BF Oktober 2016
  • Vanja
    fartty skrev 2016-03-21 03:24:42 följande:

Hur kan grupperna vara fulla? Har sett grupper med flera tusen medlemmar? Låter märkligt..

Tror att den som skapar gruppen kan sätta en gräns på hur många som kan vara med. Vad jag har förstått så är det för att grupperna ska bli mer personliga.. Så man lär känna medlemmarna bättre. Svårt om det är flera 1000. Men mitt tips om du har tid och lust är att starta en!! Finns nog flera här som vill vara med! :)
  • Lillydilly
    Vanja skrev 2016-03-21 19:37:36 följande:

Tror att den som skapar gruppen kan sätta en gräns på hur många som kan vara med. Vad jag har förstått så är det för att grupperna ska bli mer personliga.. Så man lär känna medlemmarna bättre. Svårt om det är flera 1000. Men mitt tips om du har tid och lust är att starta en!! Finns nog flera här som vill vara med! :)

Syns det på Facebook om man går med i en sån grupp? Eller är den hemlig?
  • Pyret82

Det kan göras hemlig! Jag vill gärna ha inbjudan om ngn orkar och är haj på sånt!

• Vanja
    Lillydilly skrev 2016-03-21 19:43:56 följande:

Syns det på Facebook om man går med i en sån grupp? Eller är den hemlig?

Jag tror inte det ska synas.. Det kommer iaf inte upp nånting i dina vänners flöde om du skulle posta nåt i gruppen.. Tror att dom brukar vara hemliga just av den anledningen, att ingen ska se. Det har inte gått o hitta grupperna själv utan man har fått skriva sitt användarnamn till personen som startat gruppen i pm så har denne bjudit in.
  • TredjeBullen

Hej! Har smygit runt på denna sidan nu ett tag o läst alla era intressanta inlägg. :) Stort härligt grattis till er alla som plussat o väntar smått! :) Jag har gått in i v 10+0 idag. Bf 16/10. Otroligt spännande o fortfarande känns allt helt overkligt för mig. Har två barn sen innan, en 14 åring o en 9 åring. Blivande sambon har också två barn sen innan (9 o 6 år). Så känns lite som att börja helt om på nytt. :) Än så länge har vi inte sagt nåt till kidsen men lär nog få göra det snart då jag tycker att magen redan börjat synas. Jösses! Nån mer som väntar sladdis? ;) Fick köpa mig ett par mammabrallor igår då mina vanliga inte går att knäppa mer. ;)

Har ni förresten sagt nåt på era jobb än? Jag går o funderar när jag ska göra det. Har ingen aning.

Ha en fin dag allihopa!! :)

• Ggrahnen

GUD VAD MAGISKT! 11+1 och pyret var hur livlig som helst!! Var typ omöjligt att få en bra bild!! 4cm och mår prima!!!

Blödningen var ofarlig och där hade jag suttit i väntrummet och funderat om vi skulle bli tvugna att skrapa.

Fantastisk läkare, vi fick titta längelänge!!! Tack alla för ert stöd!
  • trex2013
    Ggrahnen skrev 2016-03-22 11:54:48 följande:
    GUD VAD MAGISKT! 11+1 och pyret var hur livlig som helst!! Var typ omöjligt att få en bra bild!! 4cm och mår prima!!!

Blödningen var ofarlig och där hade jag suttit i väntrummet och funderat om vi skulle bli tvugna att skrapa.

grattis, åh vilken lättnad för er! :)
  • eagle87
    Ggrahnen skrev 2016-03-22 10:54:48 följande:

Åhhhh grattis så glad O lättad för eran skull <3
  • Bbekz

Jag har skapat en grupp på Fb för oss blivande hösmammor. PM Heidi Rebecka KloVland Mårtens för att få inbjudan. Välkomna

Svar på tråden BF Oktober 2016