Höstbebisar efter IVF 2016
En tråd för oss som blivit gravida efter IVF i början av 2016 och har BF under hösten. Välkomna! :)
En tråd för oss som blivit gravida efter IVF i början av 2016 och har BF under hösten. Välkomna! :)
Jag ska till MVC i morgon men det mötet bokade jag in för att jag tyckte att det var så lång tid tills nästa gång i v 21. RUL är om två veckor i v 20.
Min barnmorska ska ha skickat remiss om att jag vill få kejsarsnitt men jag tror att det kommer dröja länge innan jag får veta nåt. Hoppas att vi alla som vill ha kejsarsnitt kommer få det!
Jag förstår inte riktigt varför folk ska kommentera om ens mage när det är en bebis där i. Inte annars heller iofs men det är väl inte lika vanligt ;) Jag tycker att det är mysigt med en stor mage!
Konstigt, jag är förstföderska och har inte nästa tid hos mvc förrän jag är i vecka 26! Det känns ju skitsent! :-O
Rul i v 19..
Jag är i 13+5 nu.
Konstigt, jag är förstföderska och har inte nästa tid hos mvc förrän jag är i vecka 26! Det känns ju skitsent! :-O
Rul i v 19..
Jag är i 13+5 nu.
Jag går till BM ganska ofta. Men det är pga min rädsla eftersom vi förlorat ett barn. Jag känner att privat MVC är bättre. RUL om 2 veckor och 3 dagar. :)
Jag är i vecka 15 och har en rejäl kula! Får kommentarer hela tiden typ "det kanske är tvillingar"... "Vart ska det där sluta" osv....
Jag är bara 153 så magen har liksom ingen annanstans att ta vägen än fram... Haha!
Jag är också förstföderska och har mitt nästa besök i v 25. Haft 1 inskrivningssamtal och ett besök innan det. Verkar va nån standard?
Innan är vårt RUL i v 20.
På mig syns magen med, som du skriver Jewel, mer på kvällen än morgonen :) är i v 17, 16+4 nu.
Jag har turen att ha bakålutad livmoder samt en lång kropp för allt att fördela sig på. :D Jag säger "turen" eftersom jag inte har några planer att berätta för andra än de allra, allra närmsta före RUL. Men... jag har nog en liten putmage jag också. Dock äger jag inga tajta kläder och köper byxor för stora så ingen kommer nog att se nån skillnad på ett tag än. :)
Okej, vad bra då är inte mina besök ovanligt konstiga
Var varit på lika många besök som du!
Jag har också fått mage! Nu känns det verkligt
Ni som har haft blödningar, hur är det med era avslag? Har ni också mycket bruna flytningar? Jag har fått lite mer den senaste veckan. Speciellt på morgonen. Det droppar några droppar ner i toan och är väldigt brunt och gammalt. Hur länge ska detta hålla på? Fick min blödning i vecka 8/9 och är snart i vecka 14.