Höstbebisar efter IVF 2016
En tråd för oss som blivit gravida efter IVF i början av 2016 och har BF under hösten. Välkomna! :)
En tråd för oss som blivit gravida efter IVF i början av 2016 och har BF under hösten. Välkomna! :)
Idag gick jag in i vecka 14. Det börjar likna nåt, även om jag nog inte tycker man kommit "långt" i graviditeten förrän v 15-17 nån gång. Så får se om det känns som jag kommit långt nästa söndag. :)
Har fortfarande kvar irriterande symptomet att jag inte gillar smaksatt dryck och faktiskt inte tycker vatten smakar gott heller. I princip det enda jag är okej med är mjölk. Saknar att ta ett glas läsk sådana här sommardagar! Och en kopp kaffe på kvällen...
Oh well. Det är ju inget stort symptom direkt så jag är okej med det. :)
Och jag som i stort sett bara dricker vatten i vanliga fall är nu jättesugen på smaksatta drycker. Vad konstigt det kan vara :)
Jag försökte lägga in en bild men tror inte att det lyckas. Är iaf i v 16+6 idag o magen känns väldigt stor! Men det är mest mysigt som tur är :)
Och jag som i stort sett bara dricker vatten i vanliga fall är nu jättesugen på smaksatta drycker. Vad konstigt det kan vara :)
Jag försökte lägga in en bild men tror inte att det lyckas. Är iaf i v 16+6 idag o magen känns väldigt stor! Men det är mest mysigt som tur är :)
Vecka 18! :)

Wow vilken kula! Vad fin du är :)
Fantastiskt! Och så härligt att vara så långt in i graviditeten. Nästan fyra veckor mellan oss. :)
Vi fick RUL-tid idag (mitten av juni). Nästa BM-besök i mitten på augusti?! Tydligen är inte nästa besök förrän vecka 25 då man är andragångsmamma. Känns så himla långt borta.
Dessutom skrev BM remiss till spec.mödravården angående min önskan om kejsarsnitt. Hon fick upp mitt hopp då hon sa "Man brukar aldrig tvinga nån" så nu har min hjärna börjat se detta som klappat och klart. Inte bra. Grym besvikelse om det inte godkänns.