Höstbebisar efter IVF 2016
En tråd för oss som blivit gravida efter IVF i början av 2016 och har BF under hösten. Välkomna! :)
En tråd för oss som blivit gravida efter IVF i början av 2016 och har BF under hösten. Välkomna! :)
Bra idé! Hamnar den länken i trådstart också så är den ju lätt att hitta (även om den hamnar i favoriter antar jag så snart man postat själv i den).
Gjorde en listtråd, länk:
www.familjeliv.se/forum/thread/76715190-lista-till-hostbebisar-efter-ivf-2016
Tack för att du ändrade till mig jewel. Har inte orkat sitta vid datorn. Mår lite dåligt just nu då jag är i samma vecka som vi förlorade vårt förra barn. Det är tufft. Men lillebror sparkar på en massa. Känner t om det utifrån. <3
Tack för att du ändrade till mig jewel. Har inte orkat sitta vid datorn. Mår lite dåligt just nu då jag är i samma vecka som vi förlorade vårt förra barn. Det är tufft. Men lillebror sparkar på en massa. Känner t om det utifrån. <3
Grattis till fina och lyckade rul! Så underbart!
Här är det också dåligt på bebisfronten idag. Jobbar ju på sjukhus och har varit perifert involverad i två komplicerade förlossningar senaste dygnet. Och bara för det så är bebis toklugn och vill inte sparka alls på sin vanliga sparktid. Så nu är det förstås katastroftankar åt alla håll. Ska försöka sova och hoppas att det är bättre imorgon...