• Mrs R

BF november 2016

Hej. Jag plussade i morse (andra barnet) och bara måste få prata av mig all min glädje som bubblar i mig. Hittade ingen befintlig tråd för oss med bf i november så jag provar att starta en och hoppas att fler hänger på. Vi kan följas åt, jämföra symptom och stötta varandra.

• Svar på tråden BF november 2016
  • Bell13
    Pernilla pöna skrev 2016-03-12 19:35:26 följande:

Är det någon som har ett bra tips mot huduvärk har ingen lust att ta massa tabletter för det hela tiden.

Har prövat tiger balsam, men finns det något annat knep man kan använda någon som vet? ?

Jag tar promenader i friska luften det hjälper för mig. Tar dock alvedon innan jag ska sova.
  • Hoppas84
    vanjastina skrev 2016-03-12 20:00:37 följande:

Nja, lite lätt illamående till och från samt en allmän "sjukdomskänsla". Men jag väntar på att det ska slå till med full kraft snart! Dudå?

Nja trötthet, somnar på kvällarna.....

Men kanske lätt illamående på morgonen.... annars inget, med domandra har jag spytt från plusset......
  • AG11

Jag har Molvärk där nere, humörsvängningar och ont i brösten som attan.

♥☆° Gosse född 111223 °☆♥ Flicka född 130211 °☆♥
  • Bell13

Gjorde ett digitalt i torsdags som visade gravid 1-2 v och blev lite orolig för det inte visade 2-3 v så jag tog ett till nu på morgonen som visade gravid 2-3 v och känner mig så oerhört lättad. Kanske löjligt men vid mina missfall har inte veckorna ökat från 1-2.
    Är så glad nu

• monn

Skönt! Jag gjorde samma! Tänkte ta ett till nästa vecka och hoppas det visar 3+ :)

Bell13 skrev 2016-03-13 05:58:31 följande:

Gjorde ett digitalt i torsdags som visade gravid 1-2 v och blev lite orolig för det inte visade 2-3 v så jag tog ett till nu på morgonen som visade gravid 2-3 v och känner mig så oerhört lättad. Kanske löjligt men vid mina missfall har inte veckorna ökat från 1-2.

Är så glad nu

• Bell13

Precis vad jag planerar också och visar det +3 då slutar jag testa och väntar in ultraljudet bara.

monn skrev 2016-03-13 06:38:11 följande:

Skönt! Jag gjorde samma! Tänkte ta ett till nästa vecka och hoppas det visar 3+ :)

• björkis123

Någon annan som redan nu är varm som en kamin främst på natten, är i v 5. Lite jobbigt är det för samtidigt är jag såå ttrött ???? otroligt svårt att somna igen då tankarna snabbt börjar snurra.. ?

• monn

Samma här! Är det ert första barn? Vi har försökt i 2 år och sju månader, stod i kö för IVF, har så svårt att tro att detta är sant :)

Bell13 skrev 2016-03-13 06:51:50 följande:

Precis vad jag planerar också och visar det +3 då slutar jag testa och väntar in ultraljudet bara.

• Bell13
    björkis123 skrev 2016-03-13 07:31:42 följande:

Någon annan som redan nu är varm som en kamin främst på natten, är i v 5. Lite jobbigt är det för samtidigt är jag såå ttrött ???? otroligt svårt att somna igen då tankarna snabbt börjar snurra.. ?

Här är en till. Vaknar på natten av att jag är kokhet och somnar ofta inte om på flera timmar. Är så oerhört kissnödig med. Illamående kommer och går och är värre vissa dagar. Känner lukter mer också, min sambo drack en öl igår och mådde så illa av lukten.
Svar på tråden BF november 2016