Let it Rain skrev 2016-03-13 09:34:17 följande:
Jag hade lika gärna kunnat skriva detta inlägg själv. Är själv i 4+0 idag, så det är iofs tidigt. Dock så har jag lyckats missa en oönskad graviditet tidigare eftersom jag inte hade symptom och gick ända till v 12 (gjorde abort).
Matl skrev 2016-03-13 09:40:56 följande:
Jag känner inte heller av mina symptom hela tiden...dom kommer och går liksom... man blir ju lite nojig och orolig imellanåt men försöker tänka positivt..
Iskristall skrev 2016-03-13 10:08:15 följande:
Misströsta inte

Jag har inte haft några symptom alls knappt och beklagat mig för det. I fredags på 6+4 satte illamåendet igång. Har i stort sett mått illa sen dess, vet inte hur jag ska ta mig igenom jobbdagarna som kommer?! Symptom kan sätta igång när du minst anar det!
sagalo skrev 2016-03-13 10:09:08 följande:
Har inte heller några symptom, lite molvärk ibland bara. Med de andra barnen var ett av de första tecknen ömma bröst men känner noll av det än så länge. Därför hade jag så svårt att lita på att jag var gravid den här gången även om jag haft/har någon slags "känsla" av att något är annorlunda i kroppen. :)
Tack tjejer, det var precis det jag behövde höra! Nu ska jag gå och distrahera mig genom att städa och byta sängkläder tror jag. Det är hemskt att vara sysslolös!