vanjastina skrev 2016-03-11 21:43:50 följande:
Tack för ditt svar. Beklagar dina missfall :( Kommer nog också testa med digitalt om några veckor om allt fortsätter som det ska, och kolla så att jag får "3+". Jag kände på mig att något inte stämde innan jag fick missfall, tog digitalt i v 5 och fick "2-3 veckor", sedan i v 7 stod det fortfarande "2-3". Och då visste jag direkt att det skulle gå åt helvete även om jag haft den känslan hela tiden, mest pga avsaknaden på symptom. Sen började jag blöda dagen efter. Har du bokat ul privat? Funderar också på att göra det.
Vid mina missfall ändrade sig inte veckorna heller och jag fattade att det var nåt som inte stämde. När jag var 4+1 nu så tog jag ett digitalt som visade 1-2 v och jag tänker göra ett nytt nästa torsdag som bör visa 2-3 då blir jag lugnare.
Har bokat ul hos ultraljudsbarnmorskorna. En fertilitetsläkare sa till mig att om en graviditet ser bra ut i v 8 dvs att fostret är av förväntad strl och att hjärtat slår så är det ovanligt att det blir missfall.
Har ju tre barn och har t ex inte blödit med nåt av dem men däremot började missfallen med rosa flytningar så så länge jag inte blöder eller liknande så känner jag mig rätt lugn.