• Vicktess

BF December 2016

Hej alla blivande december mammor :)

Fick ett plus på stickan idag och har BF 1 December. Tänkte starta den här tråden så att vi kan följas åt, få råd och peppa varandra. 
    Så är det någon mer än jag som nyss fått ett plus på stickan? :)

• Svar på tråden BF December 2016
  • Flygekorre
    Hastis skrev 2016-05-08 14:59:26 följande:

Allt såg så himla bra ut!!:D jag är så glad och lycklig nu!

Fantastiskt! Vad skönt <3 Känns lugnande ändå att man faktiskt kan få blödningar utan att det är nån fara! :)
  • Y o L o

Underbart :) heja kycklingen haha. Har inte kommit på något bra arbetsnamn ännu, guldklumpen möjligen. Fd cellklumpen

• Miaairam

Skönt att höra!
  • Hastis

Ja läkaren sa att allt såg fint ut, såg hjärtat slå oxå<3 men hon sa oxå att det troligtvis var slemhinnorna efter samlag som börjat blöda.
    Arb namnet kycklingen blev efter att jag plussade på påsk afton:)

• Friedan
    Hastis skrev 2016-05-08 17:07:29 följande:

Ja läkaren sa att allt såg fint ut, såg hjärtat slå oxå<3 men hon sa oxå att det troligtvis var slemhinnorna efter samlag som börjat blöda.

Arb namnet kycklingen blev efter att jag plussade på påsk afton:)

Vad härligt! Ta och fira och gläds åt att allt ser bra ut!
  • Friedan

Pust vilken värme! Har sovit ett par timmar men håller på att gå åt. Längtar till om några veckor då värsta tröttheten och illamåendet kanske lagt sig för det här är helt ohållbart.

• Tvåbarnsmamman79
    Friedan skrev 2016-05-08 17:20:43 följande:

Pust vilken värme! Har sovit ett par timmar men håller på att gå åt. Längtar till om några veckor då värsta tröttheten och illamåendet kanske lagt sig för det här är helt ohållbart.

Jag mår inte så illa men tröttheten är hemsk här oxå. Jag sitter i kassan i en mataffär och gäspar så mkt att jobbarkompisarna skrattar å kunder har sagt "god morgon"'på eftermiddagen. Är trött när jag vaknar, hela dagarna och kvällarna. Det enda jag drömmer om sedan 1,5 månad tillbaka är typ att sova :). Men när man har två barn som är 2 & 3 (snart 4) så kan man ju inte sova när man vill.
    Men det är ju så värt allt i slutändan när/om allt går bra! :)
  • Tvåbarnsmamman79

Skönt att allt såg bra ut! Jag vet efter blödningen för några dagar sedan som jag hade hur rädd man blir! Jag hade inte ont men blev rädd ändå.
Svar på tråden BF December 2016