Tess1990 skrev 2016-05-06 10:17:25 följande:
När jag var gravid med sonen fick jag en rätt stor blödning i v.9
Med klumpar.. men det slutade efter ca.3 timmar och var sen rosa flytning i några timmar till sen ingenting
Mina symptom fortsatte och varken 1177 eller bm på inskrivningen 2 veckor efter tyckte de lät som ett missfall, och testerna visade höga hormoner
På RUL i v.15 (dom räknade fel och bokade in mig för tidigt) så fanns det en bebis som mådde bra
Jag är själv övertygad om att det var en tvilling som lämnade oss hastigt, kommer ju aldrig få veta helt säkert
Jag fortsatte kräkas hela tiden, och tur i oturen tror jag de var för det lugnade mig fram till RUL iaf men hade jag slutat kräkas efter blödningen så skulle vi ha bokat in UL privat för jag skulle vart övertygad om att det var kört då
Men de gick ju bra, nu när vi precis passerat v.9 igeb så har jag såklart varit orolig för att nåt ska hända igen men nej
Fy vad läskigt med klumpar å allt.
Har aldrig haft ett missfall förut å det känns skittråkigt om jag nu skulle få ett. Man förstår ännu mer hur ni som fått ett el flera mår. Oron, sorgen, chocken.
Jaha snart ska jag börja jobba sitter i kassan i en affär bara att dra på ett fejkleende :/.