• Vicktess

BF December 2016

Hej alla blivande december mammor :)

Fick ett plus på stickan idag och har BF 1 December. Tänkte starta den här tråden så att vi kan följas åt, få råd och peppa varandra. 
    Så är det någon mer än jag som nyss fått ett plus på stickan? :)

• Svar på tråden BF December 2016
  • Y o L o

Har fått för mig att 350kr är vad ett besök kostar, oavsett. Det är väl även det det kostar på gynakuten har jag för mig?

Tvåbarnsmamman79 skrev 2016-05-09 08:53:06 följande:

Har fått lite bruna flytningar sedan igår kväll så jag bokade ett vul nu hos en gynekolog i min kommun. Bor lite utanför stan. Kostar tydligen 350kr. Hade det varit bättre att gå till ngn privat inne i stan tro?

• Linenea

Hej!

Hoppar in i tråden lite.. Väntar mitt tredje barn den 5 december (?)

Har försökt i snart 1,5 år.

Har haft magkramper sedan igår kväll, ingen blödning. Ska in på vul 13.00 idag. Nervös!!! Ni andra som varit på vul for ni själva?

• Seaflower

Åh, jag är såå trött!

Jag orkar ingenting, har inte ens orkat skriva här i tråden! Dock har jag läst allt

Det är som att mitt huvud är fullt av bomull och jag känner mig så tråkig!

Stackars sambon har inte fått leva i celibat ett tag nu, för jag somnar typ 21 varje kväll!

Och när hans tonåring är hemma så finns det ingen tid för mys tidigare än så heller :-/

Tiden tickar på i alla fall, är i 6+2 idag!

Hur mår ni andra?

• sarahcarolina

Är i v 7+6 nu och har varit på tidigt vul idag, allt såg bra ut och hjärtat slog med full fart!! :)))) Känns lite bättre att må illa nu :P

• Tvåbarnsmamman79
    Y o L o skrev 2016-05-09 09:03:06 följande:

Har fått för mig att 350kr är vad ett besök kostar, oavsett. Det är väl även det det kostar på gynakuten har jag för mig?

Tänkte mest på om de är bättre privat typ kan se mer osv men det kanske inte spelar ngn roll såhär tidigt det enda de behöver se är väl att hjärtat slår.
  • Tvåbarnsmamman79
    sarahcarolina skrev 2016-05-09 09:41:27 följande:

Är i v 7+6 nu och har varit på tidigt vul idag, allt såg bra ut och hjärtat slog med full fart!! :)))) Känns lite bättre att må illa nu :P

Gud så skönt för er som gjort vul och allt såg bra ut.
  • Flygekorre
    blala skrev 2016-05-09 07:10:07 följande:

Vul idag :) ska bli skönt att få se om det är nått där. Fick MA innan vi fick sonen så rädslan har satt sina spår.

GALET NERVÖS

Åh vad spännande! Hoppas det går bra! <3

Har fått lite bruna flytningar sedan igår kväll så jag bokade ett vul nu hos en gynekolog i min kommun. Bor lite utanför stan. Kostar tydligen 350kr. Hade det varit bättre att gå till ngn privat inne i stan tro?

Hoppas att allt ser bra ut! Jag tror inte det spelar så stor roll vart man går,vad skönt att du fått en tid!
  • Helena 383

Hej!

Länge sedan jag skrev.

Är snart 40, 2 barn på 10 år och 12 år sedan innan.

Var nyss på VUL och hittills ser allt bra ut:)

Är i vecka 10+0. Skönt att det ser bra ut just nu så får man hålla tummar framöver!

• Emmask

I vår stad kostar det 800 (!). Finns bara ett privat vårdalternativ.
Svar på tråden BF December 2016