• Vicktess

BF December 2016

Hej alla blivande december mammor :)

Fick ett plus på stickan idag och har BF 1 December. Tänkte starta den här tråden så att vi kan följas åt, få råd och peppa varandra. 
    Så är det någon mer än jag som nyss fått ett plus på stickan? :)

• Svar på tråden BF December 2016
  • Miaairam

Åkpåse, bäddset, kudde, baby watch, söta kläder, spjälskydd, nappflaska, filtar... Lite av det jag handlat idag i Ullared. Grymt nöjd - hittade nästan allt jag tänkt köpa till bebisen. Nu gör det ONT i bäckenet (och i plånboken) men helt klart värt det.

• Ledilnaan
    olw24311 skrev 2016-08-11 20:50:10 följande:
    Min bråkar ed lite grann. För mig funkar det att lägga in bf igen så uppdaterar den.
    Jag kan se vilken vecka jag är i och vilken månad mm, men texten om vad som händer i just den veckan finns inte att läsa längre.
  • olw24311
    Ledilnaan skrev 2016-08-11 22:18:31 följande:

Jag kan se vilken vecka jag är i och vilken månad mm, men texten om vad som händer i just den veckan finns inte att läsa längre.

Oj det ser jag alltid. Har du provat att uppdatera appen? Eller installera om?
  • mocha8676
    Ledilnaan skrev 2016-08-11 22:18:31 följande:

Det är likadant för mig :(
  • Ledilnaan
    olw24311 skrev 2016-08-11 22:51:48 följande:
    Oj det ser jag alltid. Har du provat att uppdatera appen? Eller installera om?
    Jag använder datorn...
  • Y o L o

Ah va roligt att ha shoppat så mycket bra. Nästan så jag blir sugen på att åka till Ullared jag med.

Miaairam skrev 2016-08-11 21:04:33 följande:

Åkpåse, bäddset, kudde, baby watch, söta kläder, spjälskydd, nappflaska, filtar... Lite av det jag handlat idag i Ullared. Grymt nöjd - hittade nästan allt jag tänkt köpa till bebisen. Nu gör det ONT i bäckenet (och i plånboken) men helt klart värt det.

• Friedan

Vad roligt!

Jag har aldrig varit i Ullared så jag har noll koll på utbudet. Är det "vanliga" märken eller har de bara "udda" saker? 
  • mocha8676

Vad kul!! Ska dit om ca en månad. Längtar!
  • Ledilnaan
    Friedan skrev 2016-08-12 10:46:06 följande:
    Vad roligt!

Jag har aldrig varit i Ullared så jag har noll koll på utbudet. Är det "vanliga" märken eller har de bara "udda" saker? 
    Ullared har både kända märken, som Babybjörn, Mam, Esska mfl och även andra lite mer ovanliga märken.

Jag var där i slutet av juli, köpte lite kläder och en skötbädd, tyckte det kändes förtidigt för att köpa allt det andra. Ska dit i början av december igen om jag orkar gå...Köper mer då.
  • Mariro

Nu kanske den här frågan har tagits upp tidigare, men jag känner att det är bra att fråga igen:

I veckan var jag hos BM och hon sa att vid nästa besök (v.25) skulle vi bestämma vart vi vill föda. Jag och sambon har tänkt Karolinska Solna för att det ligger bra till där vi bor och sjukhuset har all typ av vård som skulle kunna tänkas behövas. Men ni som är från Stockholmstrakten och har fött barn här, har ni extra bra upplevelser från något sjukhus eller har ni kanske fött på KS, och isåfall vad tyckte ni om det? 

Svar på tråden BF December 2016