MP88 skrev 2016-08-15 20:09:16 följande:
Idag var jag hos BM och fick höra bebisen hjärtljud för första gången, fick ett par tårar i ögonen. Det är så sjukt overkligt att där finns en liten bebis i min mage. Börjar dock känna en del sparka nu och i slutet på förra veckan fick sambon också känna och det känns fantastiskt tycker jag. Vill kunna dela så mycket som jag bara kan med mina sambo under graviditeten.
Allt var iaf toppen hos BM, hjärtat slog perfekt, alla mina värde var super och jag hade bara gått upp 1 kg sen inskrivningen i v 9 och jag är i v 23 nu. Jag har lite att ta av, så det är bara bra om jag kan hålla min inskrivningsvikt och sen gå ner 10 kg till efter graviditeten. Jag känner mig fortfarande stark i kroppen, har inte några krämpor alls och min lilla gravidmage är inte tung än sålänge ;)
Så mysigt att få mer kontakt med bebisen, och härligt att du mår så bra! Min lilla sparkar massor, det känns som man på något sätt kan lära känna den, vilket humör den är på när den rullar runt, sparkar snabbt eller mer vrider sig långsammare...
Fortsätt att njuta av din graviditet, det ska jag, dock med en del krämpor