Tvåbarnsmamman79 skrev 2016-08-09 15:14:21 följande:
Nej nej nej vad är det med denna gruppen varför så mycket otur? Fan vad sorgligt för er. Oki om man får missfall i v 8 typ men såhär sent :(. Stackars dig vilken vecka är du i? Hoppas du får ditt efterlängtade barn snart!
Är du med i någon facebookgrupp?
Jag gick in i v 20 i lördags och enligt måtten på fostret så slutade det växa i v 15. Jag har gått igenom allt nu, är det för att jag ätit allergitabletter för pollen, att vi har katt här hemma (toxoplasmos) osv osv..
Jag känner mig väldigt bitter och arg på kroppen som inte tog tag i detta redan v 15!
Och är sjukt nervös inför fredagen när det ska ut. Hur ont kommer det göra och hur kommer det kännas osv..
De kommer ta en bit av moderkakan nu för att kolla kromosomavvikelser eller vad som kan ha orsakat detta men det är inte säkert att det finns ett svar.
Det störiga är att jag kände mig orolig redan i v 17 för att jag inte kände nåt och inte tyckte att magen växte. Men det hade ju inte gjort någon skillnad om jag fått göra UL då. Då hade HELA semestern blivit förstörd, och nu blev det "bara" de 4 sista dagarna.
Men jag ska inte negga ner denna tråden nu! Ni som är kvar får banne mig se till att föda friska och glada barn nu!!
Så fort min kropp är okej så kör vi på igen!! Jag har ju vart gravid innan och fått en fantastisk liten tjej så det ska gå igen!
Är inte med i någon fb-grupp!
Tack för allas omtanke! <3