annaelin90 skrev 2016-08-13 17:23:50 följande:
6999kr för hela paketet. Deras sittdelar som i mörkblå var slut därför fick vi 2017årsmodell i sittdelen till samma pris :) Det var en babyaffär som ligger i Borås . De hade en annons ute på blocket.
När jag kollade och köpte min Emmaljunga Nitro så kollade jag även på Superviking, på Beginners i Trollhättan, har för mig att de ville ha 4499kr för den, men då var det endast en liggdel till.
Så för oss blev det en Nitro för samma pris fast med finare färger och med både sitt och liggdel.
Om det är nån härinne som bor i närheten av Trollhättan så kan jag absolut rekommendera er att åka dit, de har kanonpriser på barnvagnar, mycket billigare än många andra ställen.
BIX skrev 2016-08-13 18:30:40 följande:
Babynest är en av de få grejer jag absolut vill köpa. Vi hade inget till dottern och jag har naturligtvis trott det varit anledningen varje gång hon inte velat slappna av och sova :) Det går ju lika bra att rulla handdukar t.ex och lägga runt men jag tyckte aldrig hon fick det så mysigt och ombonat som hon skulle kunna haft det...
När dottern kom bodde vi litet och trångt med en 120 säng utan plats för större. Jag skaffade en sån där bedside crib men den ville hon inte sova i så det var trångt och mysigt vill jag lova!
Babynest tror jag inte fanns på samma sätt när min yngsta var liten, men denna gången vill jag köpa en eftersom, precis som för dig, de känns så mysiga.