Y o L o skrev 2016-09-02 19:12:16 följande:
Vilken lättnad att allt såg bra ut med hjärtat. Ska ni kollas fler gånger eller är det ok nu?
Var hos bm idag, alla värden mm var jättebra tyckte hon. Känns skönt för jag har känt mig lite yr på kvällar o sånt. Min mage har tyvärr ballat ur av allt järn så bm tyckte jag skulle gå till vårdcentralen för det (och bara ta nefirix var tredje dag).
Det blir inga fler kontroller, även om bebisen inte låg helt optimalt tyckte läkaren att hon kände sig säker nog på att den inte hade något större hjärtfel, hon höll på och undersöka i 45 minuter så hon var noggrann! Små hål i hjärtskiljeväggarna är så gott som omöjliga att upptäcka men inte farliga.
Jobbigt med järn+ mage, skönt att du slipper ta så många tabletter nu. Jag hade så dåliga värden så jag fick öka på dosen istället, inte kul.
Nu när skolan startat igen har barnen tagit med sig diverse virus hem och jag har åkt på en dunderförkylning

. Har satt igång med bakning idag så jag inte går och tycker för synd om mig själv...
Hur har ni andra det? Växer magen? Sparkar bebisen? Har ni köpt in det som behövs för ankomsten? Jag måste börja kika på en vagn....
Ha en fin helg alla blivande decembermammor!