EnköpingsTråden Del4!!!
jag har också 92!!! eller alex
Kanske någon 86a också..
jag har också 92!!! eller alex
Kanske någon 86a också..
malwa: Det har varit avslappnat på alla träffar vi haft, förra loppisen och förra sommaren. Det finns inga måsten
Men jag förväntar mig minst 1 omgång ståupkomik!!
Mia: kul! Länge sen vi sågs nu! Åker lillkillen med i bagaget?
Tess: grattis, skönt för dig. Jag gjorde mitt snitt ungefär 2 veckor innan beräknad förlossning. Det är just för att värkarbetet inte ska hinna komma igång. Men det kan ju vara olika
Du borde nog få tid snart, men det är ändå skönt att dem drar ut på det, för dem sa tiden till mig ungefär 1 1/5 veckor innan..då hann man inte tänka så mycket
Dessie: du blyg????????????? jeesså... då är det inte dig jag träffat.
Fast du var kanske lite mer tillbakadragen när du var yngre? Men nu är du ju framåt,. hallå ska ha en till loppis för hela fl tråden
Dessie: jo men det ska du inte behöva göra nu.. får se om jag/vi känner för att höra nått föredrag
Jag höll ju föredrag förra veckan i skolan om DownSyndrom, i början höll jag på att kissa på mig men sen släppte det och munnen gick i ett
SuperMia: mm,. gosig som tusan har jag märkt
Eller mammagosig kanske.
Stargazar: kul
Det blir ju en hel del folk=) dessie!! jag har bara ett bord, ska nog fråga grannen om hennes utebord också
Dessie: jag hittar till dig!!!
Mia: ska bli kul o gå egenom din kasse,. ta med så mycket kassar som möjligt! Kassarna är rensade på två röda
Hoppas alla får en trevlig helg! Imorron ska jag iväg o jobba natt i Bålsta
Ikväll blir det någon bra film, och nu blev jag sugen på att slänga ihop lite chokladbollar!
Ha det!
Dessie: *ser fram emot föredraget*
vi e inte allergiska så ni får gärna baka en stooooor mandeltårta till mig
Den får jag i mig utan problem
Närå,. men jag kan iaf INTE baka! Det kan bli vad tusan som helst
Michanna: är det tomas som vaknar om nätterna? Hur ofta vaknar han?