EnköpingsTråden Del4!!!
Dessie: föresten, va gör Carina nu? Jag pratade med Tessan för ett tag sen, hon helsade till Carina
Dessie: föresten, va gör Carina nu? Jag pratade med Tessan för ett tag sen, hon helsade till Carina
Dessie: ok
Tessan har sånt minne,. glömmer aldrig någon
Samma med din syrra va?
Kan jag ta med 2 vänner på Oriflame träffen??
Maras: det var billigt!! Åker upp dit o kollar.
Tess: du får vila extra mycket och röra dig så lite som möjligt så du orkar
men jag har tyvärr inte mer leksaker att sälja..=/ allt är under användning
Men det är kul när det inte bara är kläder!!
Dessie: hur ska allt få plats den här gången??
Jag kanske har mer plats...Jag tror det kommer bli mer grejjer den här gången... eller ska vi bara fixa ett till bord till dig. Hojta till om du behöver hjälp
Hade det varit sommar hade man kunnat "duka upp" det utomhus..lite svårt nu.. Men som sagt.. det löser sig.
Blir det för trång hoss dig så kanske det kan vara här..känn efter lite
jag läser typ bara "läskiga" böcker.. Men allt som inte är barnkläder är ju intressant förstås
Man får försöka packa ner så mycket man kan ta med, av allt möjligt. Alltid någon som saknar nått.
Har man mycket i bilen får man hojta till om hjälp.
Det ska bli kul
dessie: yes! Det ordnar jag
Ok, ja det är ingen brådska men den, vi tar loppisen först
Tessan går i skolan på särvux, mest för skojj. Och så går hon på drama 2ggr i veckan och så jobbar hon på ett fik i Kallhäll. Så hon har saker att göra..skönt det. Dem är ju flitiga.. man blir förvånad att dem inte får andra jobb (vanliga), när dem säkerligen skulle göra det bättre än "vanliga" människor.
Jobbar Carina?, och har hon andra saker också? Jag vill så gärna få hit tessan över en helg iaf, saknar henne, men min far är lite svår.
Tesslita: har du nått skojj att ta med?
Puhbear: den här gången ska Dessie ha hos sig, och nästa gång tyckte vi att våran lokal är perfekt.
Lokalen ligger här och är gratis för oss att hyra. Så går det bra nu så ska dessie och jag hjälpas åt nästa gång så hon slipper ta allt själv. Men dessie!! jag tar med ett bord. Säg till om det är nått annat som ska med. Jag kan ju gå omgångar.
puhbear: nej jag informerde dig bara om vad jag och dessie har pratat om, eftersom hon inte var inne på fl så svarade jag dig. Och om den andra träffen var också även bara info..
dessie: yee Jag & Alex kommer! Alex är strl (86)-92-98 (brukar ha lite bagiga kläder på han)
Men jag är inte ute efter att köpa såå mycket kläder, bara om jag hittar nått extra snyggt
Maras: men ångrar du dig så gör det inget
Då får Alex en till lekpolare!
jag älskar coola prydnads saker om det är någon som har det att sälja billigt
Och familjespel är jag också intresserad av!!( bordsspel)
Förr gången så såldes spel, mobiler, lakan, köksgrejjer m.m m.m..
Jag har 2 par nystickade sockor som jag kan ta med, det är granntanten som stickar till Alex, men 2 par var rosa och lila..lite tjejiga
Dem är perfekta till när barnen sover ute på dagis m.m