Inlägg från: GladaVirre |Visa alla inlägg
  • GladaVirre

EnköpingsTråden Del4!!!

dessie: ok=) spännande,. men han kommer vaar såå stolt sen när han är hemma igen Kommer känna sig oerhört stor. Det är ett stort steg men viktigt att det görs..kul!=)

• GladaVirre

hej hej! hoppas ni mår bra. Jag är sjuk, alex är fortfarannde lite snorig, det blir dagis på måndag. Man vill ju inte gå dit när Alex fortfarannde är sjuk,. jobbigt för han + att smittan bara går runt och runt isånna fall.
    Det gick bra o jobba natt,. skönt med extra knäck.

Sodaspring: Pluto är jättefräscht och fint!! Jag har inte varit på den nya ännu (västerleden),. innan dem flyttade var det skit iaf=/

Kul med ny loppis=) Nu ska jag äta ckoklarbollar... har gått åt en hel del
    Är det någon som vet hur man gör HAVREBOLLAR?? Dem är mycket godare, och ljusare..
    Nånting annat LÄTT att baka?

• GladaVirre

soda: va spacig text du fått Ska nog också bli plusare snart

• GladaVirre

Är det någon som vet hur man gör HAVREBOLLAR?? Dem är mycket godare, och ljusare..
    Nånting annat LÄTT att baka?

• GladaVirre

Hälla: tack blir det sånna ljusa av det??

• GladaVirre

Hälla: jaja ju fler destu bättre Det är bara bra=)

Soda: ska se hur jag ska betala,. det är ju smidigt med hemtelefonen! Nu får du stila om din perss lite mer ju.
    Jag har precis haft prov i HTML koder, så jag ska nog lyckas få ihop nått sen

• GladaVirre

Soda: ok Du kan även fråga mig om du vill ha hjölp med nått!
    Grunderna är rätt enkla,. iaf nu när man råpluggat allt. Hade prov nu i veckan på HTML,. skulle göra en hemsida UTAN att kolla på nått facit för koderna.. så jääklans svårt att komma ihåg..Men nu är jag stolt Trodde inte jag skulle fixa det.
    Man kan göra mucket kul=)

• GladaVirre

mucket *asg* menar ju mYcket

• GladaVirre

66 dagar går sååååååå fort... snart är hon 1år och du "saknar" tiden innan,. fast det finns ju inget bätter än att se sitt barn växa. Får du göra kejarsnitt?? Det borde vara bestämt snart va?

Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!