Inlägg från: GladaVirre |Visa alla inlägg
  • GladaVirre

EnköpingsTråden Del4!!!

Nika: är det du som ska firas?
    Idag är jag trött,. som tusan kan jag tillägga.
    Har äntligen fått en ny kamera, ska sälja min andra. Har börjat fota så mycket så jag behövde en bättre.

Hade föredrag i skolan idag om Down Syndrom, det vart väldigt bra och uppskattat. Kul att berätta om det faktiskt, många som är nyfikna.

Dessie: du får inte HEM produkter från Oriflame nångång?? Eller ser man bara allt via katalog?

• GladaVirre

Dessie: min syster och pappa bor nu på vibblabyvägen=) Liten värld!
    Jag är intresserad av sminkträff,. men gärna om den är precis efter den 25-27 så man fått lön.

Maras: enköping är faktiskt känt för sitt "kalkiga vatten".. som sätter sig stenhårt. Men partiklar har jag inte märkt av..här ser det rent och fint ut. Det är kalket som är irriterande,. blir så fult, speciellt i köket hos oss.
    Men det har väl alltid varit så här, jag vart tokig på kalken och hörde mig för. Men men,. det är drickbart

• GladaVirre

aa börjar bli mycket namn

Då blir det nog fler än förra gången KUL!

Trevlig helg!!

• GladaVirre

Jag tycker att den nya familjeliv är bra,. men lite irriterande när man inte kommer in på allas länkar/billdgalleri och så vidare längre. Man kan ju ställa in vad andra ska få gå in på.

undrar vad jag ska ta med den här gången..hehe.
    Det var kul att det inte bara va barnkläder som såldes utan även för vuxna, jag fyndade ju lite allt möjligt.=)

• GladaVirre

dessie: Kommer Katarina på loppisen? (Din granne) Jag måste gå hem o morsa på henne snart. ska du börja plugga föresten??

Idag ska jag jobba natt igen, Så nu har jag sovit ut ordentligt!

Puhbear: hej, här e allt toppen, hoppas det är bra med er också!

Va hette den andra tjejen som skrev här innan, hon som skulle komma på loppisen, men dök inte upp.. jag glömmer bort hennes namn! Hon har en son, vi träffade henne på ängen. Nån som vet?

• GladaVirre

Dessie: jo jag stötte på henne, hon va väldigt glad för jobbet Jag skulle ha kommit förbi henne en fredag med då hade jag både prov i HTLM och PS.. får ta igen det.

Ja,. glasfisken är det ja. Tack hehe

Mona är helt underbar!!! Hon hjälpte till med allt och man kommer sååå bra överens med henne, du har fått rätt syo

Nu ska jag snart vila lite till i natt, vi har kört några vändor Chicago (eller hur det stavas)

• GladaVirre

maras: dem har sålt STORA speglar både på ÖB och IKEA för bra pris.. Den var väldigt stor på ÖB.

• GladaVirre

Maras: lungt, hoppas det finns kvar

• GladaVirre

hade ingen aning om att det fanns möbler där! När jag var där sist så fanns det blommor och en del prydnader. Ska dit o kika, måste köpa en hylla till sovrummet.
    Jag vill så gärna ha min egna lilla hörna

Idag var vi i Hälla.. letar ny jacka... det är svårt med jackor. Det är hemskt att köpa ny jacka...får kolla på Selmas eller nått.

Tesslita: ska vi åka förbi dig nåndag och hämta bärselet och pengarna då? Men jag vet inte var du bor Va jobbigt att du fått en sån tung graviditet=/.. hoppas det lugnar sig för dig!

dessie: yes! du skrämmde livet ur Alex, haha nä dte var skojj, vi stod vid dörren och klädde på oss när den föll ner i brevlådan. Vi börjar asgarva, och när vi öppnade dörren för att skrämmas tillbaka så var du borta! du försvann så fort!

Maras: hur va priserna? vad kostade spegeln? vad var det för typ av möbler? haha.. du får vara vik. butiksbiträde åt mig

Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!