• GladaVirre

EnköpingsTråden Del4!!!

Hej!

Då kör vi igång igen!

*Nästa gång tråden stängs ner så ligger den på min sida, så slipper man kopiera ut den till alla. Blir enklats så.

*Påminner igen om det NYA familjeliv för den som inte testat det ännu. "beta.familjeliv.se"

Kram alla!!

• Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!
  • Dessie

F.r.o.m idag är jag friskskriven igen - har lite ångest för det eftersom jag har varit hemma i 3 år: först sjukskriven innan Linnea föddes, sedan sjukskriven 3 månader efter, mammaledig 1 år, sjukskriven 75 % i 1 år och sedan sjukskriven heltid sedan op i november.

• GladaVirre

mia: nu har den kommit,. den var helt ny! Fyrhjulsdriften gjorde det enkelt att köra. men man han ställa in det där lite hur man vill. Ska träna lite imorron,.. äntligen en toppenvagn!! Tjänade ju 1400 kr på den.

dessie: usch=/ Men när kan du börja jobba igen? Vad vill du jobba med? Eller lutar det åt skolan??

• maras

Kikar in lite
    Vilken fin vagn ni köpte virre
    Ha en bra kväll!

• GladaVirre

maras: tack! ÄNTLIGEN fick jag lite tur

Är det någon här som vill med på en föreställning med Återsken???? Min kompis är med där och hon kan fixa väldigt bra platser till oss!! Hör av er om ni är sugna!!!
    Gå in här o läs!!!
    www.atersken.com/

• Dessie

GladaVirre: jag kan börja jobba f.r.o.m idag igen. Jag vill som sagt plugga till uska, men det startade INGEN sån kurs på komvux i augusti - förutom på distans då - och Arbetsförmedlingen ska EV. fixa en usk-kurs i augusti.
    Jag vill gärna jobba som uska på nån sjukhusmott.

• tesslita

hej allihopa.

här är det inget vidare.
    har drabbats av havandeskapsförgiftning så jag har legat inlagd hela helgen på uppsala sjukhus.
    än så länge är det inte så farligt men läkarna var övertygade igår om att vår bebis kommer att behöva tas ut inom en 10-14 dagar..

så jag avvaktar och försöker ta det lugnt.

massa kramar. /Tess

• Malwa

Tesslita- din stackare! men det kanske är både bra och dåligt? om bebben får komma ut tidigare får ju du förhoppningsvis må bättre, sen är det kanske lite jobbigare med ett barn som är fött för tidigt men det behöver inte vara det!

Virre- vagnen var supersnygg! ska få hämta min nya i början på maj! lääängtar

• Dessie

GladaVirre: jag var "arbetsklar"från igår.
    Får se om det blir komvux eller ej.

tesslita: STACKARE!!!! Hör av dig privat eftersom jag vet mycket väl hur det är att ha HF, om du vill prata alltså.

• sofiebergman

Hej!
    är ny här på familjeliv och såg att det fanns en Enköpings tråd.
    Jättespännande!

• mia1980

Hej och välkommen sofiebergman
    Hoppas att du trivs.

Människan är som viner. Med åren blir de dåliga surare och de goda bättre. /Cicero
Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!