• GladaVirre

EnköpingsTråden Del4!!!

Hej!

Då kör vi igång igen!

*Nästa gång tråden stängs ner så ligger den på min sida, så slipper man kopiera ut den till alla. Blir enklats så.

*Påminner igen om det NYA familjeliv för den som inte testat det ännu. "beta.familjeliv.se"

Kram alla!!

• Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!
  • Dessie

tesslita: va skönt att du äntligen har fått ett datum!!!!

• tesslita

Dessie: ja det känns skönt!
    dock är det jobbigt att vara sjuk hela tiden.
    men man får ju försöka stå ut och hoppas att havandeskapsförgiftningen inte blir värre.

• Dessie

tesslita: jo, jag förstår hur du känner dig. Jah har ju som sagt haft HF båda graviditeterna och det var ju allvarligt båda ggr.
    Men det är ju snart 26/4!!

• tesslita

Dessie: usch usch..
    jo min HF är inte helt bra heller, får mycket upp o ner med trycket och protein i urinen men jag är glad så länge det inte skenar iväg för mycket.

jo det är ju *bara* 20 dagar tills dess

• GladaVirre

tess: va kul då kommer hons snart! se till att sov nu och förbered det sista Njuuut nu innan det är för sent,. haha skojjar... lite!
    Men då är din väntar i praktiskt taget slut nu då.... det kommer gå så bra!! har du fler frågor så var det ju inte länge sedan jag gjorde planerat snitt, och jag fixk HF som jag knappt märkte av,. så det var ingen fara. Man får vara uppmärksam,. om inte annat så får du åka in tidigare.

• Rävelina

Tesslita: Superlycka till! Hoppas att din HF inte blir värre. Gör som Virre sa; sov mycket..

• Nika och Noel

Sova får man int göra här Noel är vaken varannan natt med 4-5 h pg a de j*la hörntänderna. Alla fyra ska komma efter varandra med, så ja passa på och sov du Tesslita för sen blir det inte mkt sånt. Nu ska jag sen som f*n försöka klä på mig, Noel, äta frulle, inte försöka spy, sminka mig sen kasta mig i bilen til dagis på mindre än 2 min. tror ni jag hinner? Sitter här o slevar i mig confalkes - blä!

• GladaVirre

nika: usch låter stressigt..hoppas du får det lugnt och skönt sen.

Jag har lite tråkigt, eller Alex sover vet inte vad jag ska hitta på sen.. ska väl iaf ut.

• Nika och Noel

Ja tack o lov går jag snart på påsklov, så börjar igen tisdag nästa vecka. Sk bli skönt!

Glad påsk alla förresten för vi åker bort till Malmö!

• Michanna

Hur många är det här som är hemma hela nästa vecka med barnen ?
    Och vill hitta på något skoj ??
    Vi kan ta en fika här, Besöka någon lekpark med fika ( vid bra väder.. )
    träffas på någon öppna förskola ??
    JAg är hemma med mina tre ligister hela veckan..

Anna med 3

Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!