• GladaVirre

EnköpingsTråden Del4!!!

Hej!

Då kör vi igång igen!

*Nästa gång tråden stängs ner så ligger den på min sida, så slipper man kopiera ut den till alla. Blir enklats så.

*Påminner igen om det NYA familjeliv för den som inte testat det ännu. "beta.familjeliv.se"

Kram alla!!

• Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!
  • GladaVirre

Tess: måla en fin tavla åt henne eller nått

Malwa: du hinner måla mååånga tavlor Vet du vad du har i magen? Någon känsla??

• tesslita

Virre: jag kan inte måla :-/
    ser hemskt ut när jag försöker.

• GladaVirre

haha =) ja men jag köpte färdiga tavlor på ÖB, som man bara fyller i Det var en barntavla med en fågel osv. Hade jag aldrig kunnat måla utan mall
    Hmm,. har du bakat?
    Gör en sång till henne?
    *kanske e dålig på förslag
    hehe

• tesslita

Virre: nej det är bra förslag.
    bara det att jag e så trött nuförtiden så jag sover mest hela dagarna..
    har inte så mycket ork :-/

• GladaVirre

ja det är det bästa som du kan göra Det gjorde jag också,m. fy tusan vad jag sov,. trodde jag var döende. hehe Men sen ångrar man sig att man inte sovit mera=)

Har du packat BB väskan än då? Har du bra kamera? Film kamera? Om du vill kan jag komma o filma åt dig sen. Kul o ha=)

• tesslita

Virre: jag har packat lite i bb väskan men borde nog packa det mesta ifall man måste åka in tidigare.
    har en bra digitalkamera som jag köpt på avbetalning nyligen.
    snacka om att det kommer bli mycket bilder tagna

har du nått tips på vad som är bra att ha med sig till bb?

• Hälla

Hej alla där ute.

Nån som vet om det är vårmarknad i helgen?

• Malwa

Virre det känns som om det skulle kunna vara en tjej den här gången, graviditeterna har varit sååå himla olika! men man vet ju inte, och jag vill inte veta innan heller .

Hälla brukar den inte vara i samband med lönehelgen?

• Nika och Noel

Den är efter helgen har jag hört dvs nästa helg...men jag vet inte så noga mer än vad jag hört.

• Nika och Noel

Tesslita och Malva: jag har 164 dgr kvar Är i vecka 18 på torsdag och får vänta 2 v till innan det är UL. Jag vill veta könet innan tror jag, men får se om jag hinner med ett köns UL. Så jobbigt att behöva åka till Sthlm och inte att det finns i Uppsala eller här i stan.
    Har du hittat på namn ännu Malva till båda könen? Jag klurar lite då och då för man vill ju ha ngt som passar till Noel, kort och engelskt.

Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!