• GladaVirre

EnköpingsTråden Del4!!!

Hej!

Då kör vi igång igen!

*Nästa gång tråden stängs ner så ligger den på min sida, så slipper man kopiera ut den till alla. Blir enklats så.

*Påminner igen om det NYA familjeliv för den som inte testat det ännu. "beta.familjeliv.se"

Kram alla!!

• Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!
  • Dessie

Finns 2 bilder i mitt Bildgalleri från loppisen.

• GladaVirre

många som ska till skåne,. blir också sugen nu..:)

• GladaVirre

dessie: ska du ut med barnen på gården nånting idag??

• Dessie

GladaVirre: såg ditt inlägg precis. Kom hem från Uppsala för en liten stund sedan. Och vet du va`?! FEBER har de, kul va?!

• GladaVirre

mm feber är som vardagsmat ungefär.. ena sjukdomen efter den andra. Igår satt vi ute och åt lunch, gjorde en liten picknik, men idag vart det regn så vi skippade det.
    Men när dem kryat på sig så kan vi luncha här åp gården ju..

• mia1980

Hej på er.

Jag är fortfarande i Skåne. Stannar ett par dagar extra då vi har det så bra här nere.
    Här är riktigt aprilväder med sol och regn samtidigt...
    Låter som om ni har ungefär samma väder där uppe.

Ha det bra. Kram

Människan är som viner. Med åren blir de dåliga surare och de goda bättre. /Cicero
  • GladaVirre

MIA!! ÅÅhh så skönt,. jag saknar skåne. hehe Njut på du, skicka lite skåne till mig med

Idag är jag jättesnurrig i huvet, det bara snurrar och snurrar, ganska kul =) smärtan är borta iaf, så kl 13.00 så ska vi till öppnaförskolan här på Västerledesskolan.. jag kikade in i fredags,. gud så fräscht!!
    Ni får haka på nån dag ju!!

• tesslita

åååh vad jag längtar!!!
    om 16 dagar kommer bebben till världen

• tesslita

Malwa: åå men tiden kommer gå fortare än man tror.
    tro mig!
    jag hade perioder då jag var så less på att tiden stod still men den gick sakta framåt ändå.

*kramar*

Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!