• GladaVirre

EnköpingsTråden Del4!!!

Hej!

Då kör vi igång igen!

*Nästa gång tråden stängs ner så ligger den på min sida, så slipper man kopiera ut den till alla. Blir enklats så.

*Påminner igen om det NYA familjeliv för den som inte testat det ännu. "beta.familjeliv.se"

Kram alla!!

• Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!
  • Nika och Noel

Jippie!
    Jag har äntligen fått fatt i en gungställning som heter Can Can, ni vet sån med två vanliga gungor samt en dubbel för 50 kr. Hämtar den på onsdag i Sthlm med släp, helt själv, fast med Noels hjälp. Så mkt besvär för en gunga men sen så är min son tokig i att gunga. Passar bra i trädgården i vår.... Superbra pris med!

• Malwa

Nika- Tycker det är såå himla svårt med namn, speciellt till en kille. Har alltid velat haft en Alexander och det har jag ju nu!

Förslagen vi har om det är en tjej är Olivia, Cornelia, Thyra eller Freja. Själv är jag nog mest inne på Freja tror jag, iallafall just nu hinner säkert ändra mig 20gånger innan det väl är dax men men...

• Malwa

Michanna-kom på att det måste ha varit dig jag såg på bussen idag!
    eller? du gick på vid ica bergvreten!

• Michanna

Malwa..
    Japp gick på bussen här idag vid 9 15 tiden ?..
    Bor ju här uppe så.. Var i kyrkans öppna förskola på morgonen för att avsluta dagen på museumet på stenåldersvandring....

• GladaVirre

hej allahopa!! fint väder idag,. men jag e lite trött, så vi går inte ut förän efter sovandet idag! ha det bra alla!

• pipen

Hejsan!

Såg i ep att det är vårmarknad nästa helg!
    Hoppas att det är lika fint väder då som i dag!

Glad påska på er : )

• maras

Glad påsk till er alla
    Vilket vår väder idag!

kram L.

• Dessie

GLAD PÅSK!!!!

Finns bilder från det nya leklandet i mitt Bildgalleri.

• GladaVirre

Glad Påsk!!! Ja underbart väder, har varit ute hela tiden Sån energi man fått!!!!!!!!!
    Alex leker med alla barnen på gården, även om vissa är 12 år, men det är såå mysigt. ÄNTLIGEN VÅR!!

• GladaVirre

TESSLITA HAR BLIVIT MAMMA!!! =))Jag vet ingenting ännu,. ska forska lite=) !!

Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!