• GladaVirre

EnköpingsTråden Del4!!!

Hej!

Då kör vi igång igen!

*Nästa gång tråden stängs ner så ligger den på min sida, så slipper man kopiera ut den till alla. Blir enklats så.

*Påminner igen om det NYA familjeliv för den som inte testat det ännu. "beta.familjeliv.se"

Kram alla!!

• Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!
  • Dessie

GladaVirre: det var väl den 26/4 snittet skulle bli?!?! Eller har jag missat nåt?!

• GladaVirre

yes,. íngen vet än så länge varför. Eller om det blev snitt eller vanligt. Får se, men dem mår bra iallafall=)

• mia1980

Hoppas att allt gott bra för Tesslita och bebis.
    Virre: Skriv så fort du vet mer. Nu blev ju alla nyfikna...

Människan är som viner. Med åren blir de dåliga surare och de goda bättre. /Cicero
  • Nika och Noel

Hej o hå!
    Hemma efter en lång helg i Malmö och Köpenhamn. Vi har ahft underbart väder och nu är jag på jobbet igen. Noel är på dagis och blev lite lessen när jag gick idag - hua. Men han försökte vara tapper och lekte lite men darrade på läppen sen när jag gick och skulle vinka och ville kasta sig i mina armar. Snyft. han försökte verkligen men det slog över för honom - men det har säkert gått bra idag.

I helgen är det tivoli samt vårmarknad i stan så det måste man ut på.

Annars inget nytt. ska på UL på tisdag nästa vekca och är lite nervös.

Om ni hör ngt från tesslita så måste ni skriva det för man är ju spänd av förväntan.

*kram annika*

• Malwa

Var ute på sajten och läste lite och hittade en massa vilsna enköpingsbor! så nu har jag länkat dem vidare till oss, få se om det dyker upp ngn!

Är också väldigt nyfiken på hur det går för Tesslita, hoppas allt är ok!

• nettis83

Här kommer det en vilsen fd Enköpingsbo som numer bor på landet..

• Lotten26

Här är en till som hittat hit!
    Jag skrev och sökte Enköpingsbor för att jag kände mig som den enda gravida här och det kändes lite ensamt då jag dessutom är nyinflyttad. Men nu ser jag ju att det finns massor!!!

• Zebb

Och här är ännu en! Hittade dessutom en vilsen sambo här inne

• Malwa

Tesslitas bebbe finns att beskåda på Akademiskas hemsida!
    En jättefin liten tjej!
    STORT GRATTIS TILL HELA FAMILJEN!

Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!