• GladaVirre

EnköpingsTråden Del4!!!

Hej!

Då kör vi igång igen!

*Nästa gång tråden stängs ner så ligger den på min sida, så slipper man kopiera ut den till alla. Blir enklats så.

*Påminner igen om det NYA familjeliv för den som inte testat det ännu. "beta.familjeliv.se"

Kram alla!!

• Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!
  • Michanna

HEj på alla nya som kommit till..
    Själv heter jag anna igentligen och bor uppe i bergvreten med make och 3 små ligister...

Nä ska natta Erik som springer omkring här naken... Vägrar sätta på sig blöja och vägrar sätta på sig kalsoner... Nåja.. Han har vattnat våran altan lite idag...
    ¨Någon som har tips på att underlätta blöjavvänjning ???
    Och thomas står och biter mig i knät.. ( tänder kanske ??)

Nä ha det så bra med er alla..
    Kanske ser några av er i morgon på stan ??
    Anna

• Dessie

GladaVirre: ADHD-tester gjordes i höstas när Nicklas var hos psykologen 1:a ggn när "BVC-tanten" skickade remiss dit när hon på 5-årskontrollen trodde att Nicklas hade DAMP/ADHD, men det visade sig att han är "bara" överaktiv.
    Men som sagt, han har lugnat sig väldigt mycket och psykologen sa att det kommer att växa bort.
    Hon sa även då i höstas att överaktiv kan höra ihop med att han är född för tidigt.

Jodå, du kan hämta sminket när du vill.
    I nästa vecka är Nicklas & Linnea hos Gunnel tisdag & onsdag, så nån av de andra dagarna tänkte vi gå ut på gården - om inte regnet öser ner.

• Dessie

Michanna: vi ska gå på marknaden & tivolit i morron.

Ang. blöjavvänjning - när Nicklas skulle börja sitta på pottan så gav vi honom en bok att titta i - och han fick välja en bok själv som han tyckte om.
    Vi gör lika med Linnea.

• GladaVirre

och hojta till när ni ska ut,. vi är ute mer eller mindre varje dag.

ok!! Jag hämtar sminket imorron bitti om det är ok? För patryk jobbar inatt och Alex sover.
    Jiihoo Äntligen!! Hoppas det var en ljus ögonskugga med bland alla skuggor,. kollade inte det..=/

Ok.. men va skönt att höra Då är det ju perfekt med en sport för han så han kan springa av sig allt Fotbollsproffs eller nått, bra för överakitva

• Dessie

GladaVirre: jodå, det går bra i morron bitti.

Nicklas ska börja spela fotboll i början på maj. Han har gått på ESK Barngymnastik som är för barn 4 - 6 år.
    För ett par veckor sedan fick han brev från ESK Ungdom om fotbollsskola för barn födda 1999 & 2000. Det är några veckor i maj & juni + några veckor i höst oxå.

• GladaVirre

hehe *synsk*
    Åhh vill ha sminket nuuuuuuu Va långt det blev tills i morron..*gråter* ;)

ska snart se scary movie 4..ska vara asrolig

• Nika och Noel

Nu ska vi ner på stan. Vi kanske ses! Ska bara kränga lite frukost och duscha med lilleman. Här luktar bajs....Noel har varit lite kinkig men tänderna som spökar igen!

• frittepillan

Hej alla glada enköpingsbor.. kul att se att det finns en "egen tråd" för oss..
    Kram

• GladaVirre

hej alla!! Va det inge nere idag förutom dessie? fast det var väldigt mycket folk..svårt o hitta. Det var roligt Synd att det inte är sådär flera gånger om året.
    Nu längtar jag faktiskt till Polen, när vi såg det.
    1000 gånger större, 100 gånger billigare och meeer kläder Vill åka!
    Hoppas ni hade det kul!! Nu ska vi börja med maten och sen ska jag jobba natt.

Dessie: sminket var kanooon

• Dessie

GladaVirre: låter bra att du är nöjd

Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!