• GladaVirre

EnköpingsTråden Del4!!!

Hej!

Då kör vi igång igen!

*Nästa gång tråden stängs ner så ligger den på min sida, så slipper man kopiera ut den till alla. Blir enklats så.

*Påminner igen om det NYA familjeliv för den som inte testat det ännu. "beta.familjeliv.se"

Kram alla!!

• Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!
  • Michanna

JAg var nere igår med michaela och thomas..
    Michaela stormtrivdes...
    Men erik fick inte följa med.. Det vart så sent på eftermiddagen då min mamma skulle följa med också. Så han var hemma med pappa och sov och åt glass ute istället..
    Han fick en ballong med noddy på ( mindre på pinne.. ) och gick omkring här i området hela kvällen jätteglad...

Anna

• Lotten26

Dessie: Tack så mycket! Känns bra!

• GladaVirre

Hej alla! Hoppas ni mår bra, här är det vääldigt lungt. Alex är toksjuk, har aldrig sett han sitta stilla så länge. Öroninflamation, lite i magen, förkylning och 40g feber. Fast nu har han pencilin. Men det är OK, han tar det bra.
    Skönt att inte behöva göra någonting på några dagar nu iaf, annars får man hitta på nått dagligen, så simhallen blev inställd.

Nu ska jag snart se dokumentären "Jag ammar min 7åring" Får se hur länge jag klarar av att se den... mår redan illa.

Och får även se hur natten blir, Patryk tar Alex eftersom jag jobbat natt. Må gott alla!
    Är det någon som varit på Kolmården på sista tiden föresten? Och bott på hotellet där,. gärna info.

• Dessie

GladaVirre: inte kul med sjuka barn!! Vi alla 4 var sjuka för några veckor sedan.
    Först blev Peter sjuk på fredagskvällen, på måndagen blev jag sjuk, på tisdagen blev Linnea sjuk & Nicklas blev sjuk på torsdagen.

• GladaVirre

Usch,. bättre om alla blir sjuka på en gång. Hemskt att ta han dom barn när man knappt kan stå på benen.
    Nu e reklamen slut.. hoppas ni itne missar doku..

• Dessie

När Linnea blev sjuk så var Peter frisk tack o lov!!

• Malwa

Vi var också på marknaden i lördags, Såg både dig virre och Nika, men som jag sagt förut, är himla blyg av mig så jag vågade inte hälsa och tala om vem jag var

Funderar nu på att komma över den blygheten! genom att ha ett Lingon och blåbärparty (barnkläder).
    Är det ngn av er som skulle vara intresserad av att komma på ett sådant?

• Michanna

Malwa..
    Jag är jätteintresserad av ett sådan party...
    Dom har så mycket fint tycker jag.. och är jättenöjd med det jag köpte sist..

Anna ( som avskyr allt med läkare och sjukvård heter just nu.. Det går ju inte att komma fram någonstanns.. Inte ens på sjukvårdsupplysningen.. )

• Nika och Noel

Hej!
    Jag såg ingen jag kände igen på markanden bara en massa elever till mig, som sprang omkring på Tivolit. Noel är på dagis idag men jag hoppas han inte får influensan som går nu. ALla tycks ha den- Alex, Bastian. De får feber, hög sådan, feberfria sen feber igen och så håller det på...
    Jag kommer ihåg förra åretnär Noel fick influnsan - mgainfluensan - och både han och jag spydde i kapp med hög feber. Man mår ju så dåligt.....Och jag vill inte bli sjuk nu när jag är preggi. Imorron ska jag på UL - spännande.
    Lingon och blå-bärs partyt kan jag också tänka mig

Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!