• GladaVirre

EnköpingsTråden Del4!!!

Hej!

Då kör vi igång igen!

*Nästa gång tråden stängs ner så ligger den på min sida, så slipper man kopiera ut den till alla. Blir enklats så.

*Påminner igen om det NYA familjeliv för den som inte testat det ännu. "beta.familjeliv.se"

Kram alla!!

• Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!
  • Sannatvåbarn
    Jag kan oxå tänka mig att komma på party, om man får . Va oxå på marknaden i lördags. Det blev varsin t-shirt till tjejjorna med HD-tryck på. (Morfar e HD-fantast ) Ha det bra! Kram Sanna
  • GladaVirre

Malwa: va tusan Jag vet ju inte hur du ser ut!! Ja nu får du komma över din blyghet!
    Jag såg bara Dessie från tråden, och en massa annat folk utanför tråden.

Jag köpte bara en spindelmannen ballong till Alex, fick pruta från 60 till 50 Alltid pruta på marknader, fick även pruta en skit snygg töjja från 200 till 149 Méj jag tog den inte, för sånna kläder får man för 50 kr i Polen. Så jag väntar.

Jag kommer gärna på en sån träff, men jag köper inget. Jag tycker inte dem har snygga kläder, eller speciellt billigt.
    Alla har ju sin stil på ungen sin Men kommer gärna!

Alex är nästan helt frisk idag! Även om han blir supersjuk så är det som bortblåst efter 1-2 dagar. Bra medicin
    Så det var en lung dag det, nu ska vi laga mat och sen ska jag åka o jobba.
    Usch så tråkigt att komma på maträtter..hmmmm

• Dessie

Malwa: jag kommer gärna på Lingon&Blåbär.
    Jag hade ett sånt party här hos mig för ett tag sedan, och det var trevligt - Michanna & meri här från FL var med på partyt.

• Malwa

Kul att så många är intresserade!
    Partyt kommer att bli kl 19,00 11/5 hemma hos mig på korsängen. Ni som är intresserade får adressen mailad till er. Vill veta säkert om ni kommer senast 8/5.

• Michanna

Malwa..
    Måste tyvärr backa ur på en gång..
    Var inne hos dig och såg att du har katt..
    Tyvärr så är jag jätteallerisk mot katt..

Annars hade jag gärna kommit..

• pipen

Hejsan!
    Det är ju valborg ihelgen.
    Är det någon som har sett/hört om det
    kommer att vara nåt på fanna IP?
    Härligt att våren äntligen är här:)

• Dessie

Malwa: då måste jag tyvärr göra samma som Michanna - hoppa över. Jag är allergisk mot katter + har astma, och nu när det är vår och pollen börjar komma igång så..............

• Stargazer

Men då kan du få en annan deltagare som ÄLSKAR katter!!
    Ja kan absolut tänka mig å komma!
    Måste i så fall bara kolla att inget annat händer den dan!Om jag får komma förstås?

• Malwa

Alla som vill är välkommna!
    Synd att katten ställer till det för en del av er!
    Michanna- jag har katalog och beställnings lista om du fortfarande är intresserad så kanske vi kan träffas på stan eller ngt om du vill beställa menar jag, annars är det ju trevligt om folk vill komma "bara" för att umgås också!

Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!