• GladaVirre

EnköpingsTråden Del4!!!

Hej!

Då kör vi igång igen!

*Nästa gång tråden stängs ner så ligger den på min sida, så slipper man kopiera ut den till alla. Blir enklats så.

*Påminner igen om det NYA familjeliv för den som inte testat det ännu. "beta.familjeliv.se"

Kram alla!!

• Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!
  • Stargazer

Malwa:

Har kollat in planeringen o just nu ser det ut som jag är ledig o kan komma!
    Skulle ändringar ske innan 8/5 så lovar jag å säga till!!

• glasfisken

Hej alla!
    är värdelös på att komma på loppis.. Har dagisbaselusker över hela mig och min son varje gång det varit.. muttrar.

Är nu ute och letar extramormor el ev barnvakt under längre tidsperiod.. alltså hjälp till mig när jag måste jobba och dylikt.. Nån som känner sig träffad el känner nån som skulle kunna tänka sig att engagera sig i mig och Lukas?

Kram på er alla

• Dessie

glasfisken: vi kan vara barnvakt nån gång (om vi inte är upptagna när du behöver barnvakt).

• Nika och Noel

Var på UL idag och allt såg bra ut. Fick fram datumet 17 september så 4 dgr tidigare än BIM. Fick 6 dgr med noel men gick ändå över 10 dgr. Ska scanna in bilderna sen så ni får kika, även om bilderna blev lite små och inte visar ansiktet så mkt. Bebben ville ligga med ansiktet neråt på magen hela tiden

I helgen är det loppis på stan. Jag funderar på att sälja av lite skit som jag samlat på mig gm åren, bl a saker från farmor och annat skit. Kanske kan ge en slant?

Nu slutar jag jobbet så jag ska ner och hämta Noel. Skulle bara kika in här en sväng först.

• Nickolina79

Här har jag inte varit förut Det va ju roligt med en tråd bara för Enköpingsbor Själv så bor jag i Hummelsta

• Dessie

Nån som vet tid på valborsfirande på Åsenstugan??

• GladaVirre

ska det inte vara nått enavallen också?? från 20.00

• Dessie

Jo, det är nåt på Enavallen oxå, såg skylt om det igår när vi åkte till lasarettet.
    Men vi tänkte gå till Åsenstugan.

• Knyttet79

Vad kul och hitta en tråd för oss Enköpingsbor. Träffa lite nya bekantskaper. Har bott i Enköping hela mitt liv men har ändå nästan inga vänner här i stan.

• Zazziz

Hejhej! Har ni plats för en till här? Alltid kul att lära känna andra enköpingsbor :) Är uppväxt här men har bott i Stockholm i 10 år innan jag flyttade tillbaks för ett år sen. Är 29 år och har två barn som är födda -97 och -00.

Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!