• GladaVirre

EnköpingsTråden Del4!!!

Hej!

Då kör vi igång igen!

*Nästa gång tråden stängs ner så ligger den på min sida, så slipper man kopiera ut den till alla. Blir enklats så.

*Påminner igen om det NYA familjeliv för den som inte testat det ännu. "beta.familjeliv.se"

Kram alla!!

• Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!
  • mia1980

Ser att det kommit en massa nya hit. Jättekul!!
    Välkommna.

Just nu är jag själv inte så aktiv skrivare (men jag läser) men det är för att jag är FORTFARANDE i skåne Har tagit långledigt och det är skönt. Det fanns ändå inget jobb till mig hemma och jag har ju lite planer på att flytta ner så jag tänkte göra "två flugor på smällen" och söka lite jobb här när jag ändå är nere.

Kommer hem i helgen och då ska jag bli lite mer aktiv här igen.

Till er nya: Lite om mig. Heter Maria och har bott i Enköping i 2½ år, cirka. Har en son, Fredrik som är 3år och 4 månader. Jag är 25 år och flyttade upp från skåne (Kristianstad) för att jag hittade en pojkvän i Enköping. Har haft svårt att hitta vänner men kämpar på.

Människan är som viner. Med åren blir de dåliga surare och de goda bättre. /Cicero
  • GladaVirre

Hej !!! har gnällig bebis nu så ska fatta mig kort.. skit roligt med många nya!! Då får vi ta o fixa en ny träff!! Några förslag????

• Dessie

Va kul med så många nya!!!!!!!!!!!!

• Knyttet79

Är det nån av er här som har barn på Enköpings Montessoriförskola (Romberga)? Signe ska börja där i höst tänkte bara om det var nån som har barn där eller att erat barn oxå ska börja i höst. Vore kul att höra om ni trivs bra och så.

• GladaVirre

Knyttet79: jag visste inte att dem hade en sån skola där..är den helt ny? Visste bara om den nere vid komvux.
    Montessorisförkolor är ju lite speciella, barnen ska utvecklas så mycket som möjligt osv, som du redan vet. Jag var lite emot det innan, men Hinden som jag har Alex på samarbeteade lite med en Montissorisskola i Småland om jag inte minns helt fel. Och jag tycker det är toppenbra.

Jag har en fundering, är lite smått irriterad. Alex sover helst 2 timmar på dagen, för då är han pigg och glad.
    Men när jag har kommit nu till dagis några gånger så har han inte sovit mer än 1 timme, idag 30 minuter!!! Det var skit roligt att ha han hemma sen=/....=(
    Kan dem inte anstränga sig lite mer, klart han somnar om när han vaknar till efter 30 minuter, han va ju skit trött.
    Va skulle ni ha gjort? Jag måste ju prata med dem,. han har ALDRIG varit svår att få o sova....=/

• GladaVirre

Är det några här som gör smycken? Jag köpte en sats på panduro i Västerås idag,. det är ganska svårt,. måste ha en tång, får köpa det imorron. Men det blir fint

• Rävelina

Inte riktigt min humor...

Välkomna alla nya förresten! Håller med om att vi borde ha en ny träff snart! Kanske utomhus nu när det är så många och vädret börjar ordna upp sig..

• GladaVirre

i helgen är det ju valborg,. men kanske helgen efter nere vid hamnen? Så har alla lika långt och det finns en lekplats.
    Vad sägs??

Joo,. den är sååå rolig.. jag se den om och om igen *asg* Charmigt rolig

• Dessie

För oss passar det bra med en träff nästa helg.
    Ska vi ha picknick?

Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!