• GladaVirre

EnköpingsTråden Del4!!!

Hej!

Då kör vi igång igen!

*Nästa gång tråden stängs ner så ligger den på min sida, så slipper man kopiera ut den till alla. Blir enklats så.

*Påminner igen om det NYA familjeliv för den som inte testat det ännu. "beta.familjeliv.se"

Kram alla!!

• Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!
  • Dessie

Vi kommer lördag 6/5 till Hamnparken - gubben min följer oxå med eftersom han oxå är reggad på FL.

GladaVirre: det är loppis på torget kl: 10 - 15 i morron.
    Och du undrade vad som firas på måndag - det är 1 maj då.

• GladaVirre

hehe mm,. det är mycket datum i huvet nu. Olika saker varje dag, detta skulle bli en "vilodag" men har stoor städat, skulle kunna slicka toaletten nu, men avstår nog ändå.
    Försöker få hit min mor och syster till imorron, annars går jag ner till Loppisen själv en stund. Träffar alltid något känt ansikte

Vet inte om jag hakar på till sthlm länge sen jag var där. Sthlm lockar inte sååå mycket faktiskt, tycker det är rätt stressigt där.

Bra hoppas många nya hakar på!! Ska försöka få med mig några också, inte från tråden men från Enköping iaf. Hamnparken är mysig tycker jag, lite levande, typ

Nu ska vi käka kebab från Willys den som ligger bland köttet..sååå jäklans god!!!!! Ni måste testa den!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Tänkte höra en sista sak, har pratat lite med Therese Tilles mamma, och jag ska snart skicka ett litet bidrag till henne från min familj. Är det fler här inne som vill bidra med en liten valfri summa, så säg till mig. Känns så skönt att få hjälpa dem lite.
    Pengarna får gå till det dem behöver det mest till, till sig själva eller till EB forskningen, som dem vill helt enkelt.
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Rävelina

Kommer gärna nästa helg om jag kan.. Det brukar jag inte veta så här långt i förväg.. Mina barn är födda -96 och -02.

Men Hamnparken?? Var ligger det?

• Dessie

Rävelina: Hamnparken ligge bakom Kungsgatan eller vad man ska säga - i närheten av lasarettet ligger ju 2 bostadshöghus (ungefär vid restaurang Vita Elefanten) - om du går förbi dom mot Arbetsförmedlingen och sedan svänger direkt vid buskarna efter AF INNAN man går över Kungsbron och går längs med ån så kommer du rätt.

• GladaVirre

Rävelina: nere vid hamnen, där dem brukar ha bonddjur på sommrarna

• Rävelina

Det va som fasen.. Trodde inte det låg nåt åt det hållet.. Där ser man! Jag har lärt mig nåt nytt idag oxå!

• Dessie

Nån som vet tid på Valborg på Åsen??

• GladaVirre

Ok.. och skolparken är den nedanför Vårfrukyrkan??
    fast parken vid hamnen är finast=)

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Tänkte höra en sista sak, har pratat lite med Therese Tilles mamma, och jag ska snart skicka ett litet bidrag till henne från min familj. Är det fler här inne som vill bidra med en liten valfri summa, så säg till mig. Känns så skönt att få hjälpa dem lite.
    Pengarna får gå till det dem behöver det mest till, till sig själva eller till EB forskningen, som dem vill helt enkelt.
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!