• GladaVirre

EnköpingsTråden Del4!!!

Hej!

Då kör vi igång igen!

*Nästa gång tråden stängs ner så ligger den på min sida, så slipper man kopiera ut den till alla. Blir enklats så.

*Påminner igen om det NYA familjeliv för den som inte testat det ännu. "beta.familjeliv.se"

Kram alla!!

• Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!
  • Dessie

GladaVirre: yes, det är Skolparken som är nedanför Vårfrukyrkan.

• Nika och Noel

Virren då lär du se mig sälja saker på stan då, ska sälja av 15 (!) kartonger blandad skit , mest husgeråd från farmor mm, men även lite annat. Vad ska du med EAN-koderna? Jag har 5 paket hemma just nu....Noel dricker ett i veckan

• GladaVirre

Nika: jag behöver 40 st EAN koder, för då får man en fotbollströjja från Semper Men nu kommer ni också samla såklart
    Men ska ni INTE göra det så tar jag dem gärna!! Jag har några st, och några fler Semper dryck, men det är lite svåra att klippa ut med all vätska i=)

Ja!! Ska bli kul o se om man kan fynda någonting Då ska det vara riktigt speciellt, ska bli kul att se vad du har!

• GladaVirre

yes får fotbollströjja från Libero också.. känner mig riktigt fyndig nu Tur vi hade kvar kvittot!!

• Dessie

NikaochNoel: vi ska till mässan på Idrottshuset i morron, går hemifrån vid 13-tiden.
    Ska kolla lite på loppisen på torget då - hojta till om du ser mig. Gubben min + barn + meris "gubbe" & barn ska med oxå.

• Dessie

det är mässan "Enastående Enköping" - ni fick väl EP i brevlådan igår???? ALLA fick den då eftersom det är lönehelg (då delas den ut gratis till alla) - stod i EP, även för nån dag sedan.

• GladaVirre

brukar inte läsa den.. men vad handlar mässan om då??

• Dessie

det är en företagsmässa som presenterar företag i Enköping, Totte Wallin är där, brandförsvaret är där, mm
    GRATIS INTRÄDE

• GladaVirre

jasså.. sånt tråkigt. hehe Nää jag ska gå och göra livet surt för Nika

Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!