• GladaVirre

EnköpingsTråden Del4!!!

Hej!

Då kör vi igång igen!

*Nästa gång tråden stängs ner så ligger den på min sida, så slipper man kopiera ut den till alla. Blir enklats så.

*Påminner igen om det NYA familjeliv för den som inte testat det ännu. "beta.familjeliv.se"

Kram alla!!

• Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!
  • Michanna

JAg har hela dagen planerad i morgon.
    Ska gå på loppisen när dom öppnar.. Sedan på mässan.. ( dvs om jag inte hittat något jag verkligen vill ha som är stort på loppisen. )
    Sedan kommer svärfar med sambo över för att göra ordning våran altan,plantera blommor mm. Middag ska dom också ha...

Trött är jag nu så sängen väntar..

Anna

• GladaVirre

Jag fyndade på loppisen!! Köpte en underbar glöggservice, prutade som satan på den. Det ska man göra på loppisar (hade en sådan när jag var liten)
    Sen så var jag TVUNGEN att köpa nått av Nika såklart. Så där blev det glasunderlägg med med hjärtan och metall. Stora glassskålar av glas.
    Och en massa barnböcker och alfabetet som man sätter upp på väggen.
    Nu sover Alex, sen blir det ner på stan igen, kommer bli en låång dag.

• Nika och Noel

Vet ni jag tjänade 1800 kr idag. Tack för att du sponsrade Virren...

• GladaVirre

Så lite så!! Bra jobbat!! Ville ha masken men ville inte pruta hos dig.. kan man inte göra hos dem man känner. Princip sak för mig..hehe.
    Va bra pengar du fick!! Nu kan ni lyxa till det lite. Själv har jag inte så mycket att sälja. Jag får väl spara ihop allt jag köper på loppisar och sälja det om några år
    Nä,. jag köper bara om det är nått speciellt.

• GladaVirre

Va det inga fler på loppisen idag från tråden??

• Nika och Noel

Lampan gick för 1 kr Virren

• GladaVirre

hmm,. försöker minnas en lampa. Men det går inte. hur såg den ut? Sålde du masken??

• Gull Mamman

hejhej
    jag och min son var där idag fyndade 3st blombord, i olika storlekar , av smide vad dem jätte fina , passar super bra till våran balkong .. så snart e dax att köpa blommor

*kramar*

• Stargazer

Är SÅÅÅ himla besviken att träffen i Klosterparken är just nästa helg!!Då ska jag o min kärlek åka på hotellweekend!
    Hade ju vart så kul å träffa en massa från FL!
    Tror faktiskt ja försöker få till en till träff senare!

• GladaVirre

Stargazer: stackars dig som får åka på helgweekend!!!! Tycker så synd om dig att jag faktiskt kan tänka mig att byta!!! VILL DU DET!?!?!!?
    Närå.. men det kommer självklart fler chanser.

Då får ni iaf träffa en trött Virre som jobbat natt, och ska på en till natt..hoppas jag pallar!

Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!