• GladaVirre

EnköpingsTråden Del4!!!

Hej!

Då kör vi igång igen!

*Nästa gång tråden stängs ner så ligger den på min sida, så slipper man kopiera ut den till alla. Blir enklats så.

*Påminner igen om det NYA familjeliv för den som inte testat det ännu. "beta.familjeliv.se"

Kram alla!!

• Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!
  • Stargazer

Hehe!Ja va f*n,min käre man kanske föredrar dej,du är ju värsta lammkött!!
    Nu är det verkligen dags å koja!Ska jobba imorrn!

• GladaVirre

hahaha! jahadu! Och det är inte du då menaru??
    Men du måste bara bara en sak,. din bror är inte han chefen för Antipiratbyrån??? Väldigt lik han iaf, såg han på TV här om dagen

• Knyttet79

Jag var på loppisen igår, handlade kanske av nån av er
    Jag köpte lite byxor till Signe och några tidningar. Sambon köpte nån sorts trummaskin...(mer skit i hobbyrummet :-/)...sen köpte vi "Vyssan lull tassar"& en pall att ha på toa. Jag hade kunnat shoppa massor. Men man ska ha råd oxå.

Åhh..hoppas på att ev. kunna komma på träffen på lördag, är det ok att ta med sambon om han vill?
    Men visst var det kl 13 i Klosterparken??
    Men törs inte lova att jag/vi kommer.

• Nika och Noel

Virren lampan var masken om det var den du menade som jag först skulle ha 10 kr för men som ingen ville ha så jag lade den i lådan märkt 1 kr..... Du frågade aldrig om piset på den serru bara om glasskålarna samt underläggen.

Knyttets mamma köpte nog tre föräldrartidningar av mig för 1 kr...???

• GladaVirre

HEMMA! Fyyy tusan va kallt... Men fick iaf se elden

Nu ska jag se BB, duscha, dricka öl, äta tårta och en massa annat.

Dagens nyhet!!! *är sååååå lycklig* ÄNTLIGEN kommer jag i mina SMÅ JEANS igen!!!! Helt otroligt strl 36!!! Lyckligaste dagen i mitt liv, tack vare kejsarsnittet. Ja ok,. när jag fick alex var också en bra dag ;)

Nää., ha det gott alla! trevlig valborg!!

• Stargazer

Virre:
    JASSÅ????Är HAN chef för Antipiratbyrån?Min bror!?Jag visste hela tiden att han hade hemligheter för mig!!Jä*la kille!!
    Nä,han jobbar faktiskt på akuten i Enköping!Kanske det är där du har träffat honom,efter nån vild natts festande?!HAHA!!
    Hoppas du hade en trevlig Valborg!
    Kram.

• GladaVirre

Jepp!! Tusan vad han underhåller saker för er!! Nu har jag bild bevis!! Lägger in den i mitt galleri om 1 minut!

• GladaVirre

njaaa okdå.. det SKULLE kunna vara din bror,. om 20 år iaf...*mutter* hhehe

• Dessie

Stargazer: vad heter din bror? Har varit en hel del på akuten. Är han läkare eller skötare?

Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!