• GladaVirre

EnköpingsTråden Del4!!!

Hej!

Då kör vi igång igen!

*Nästa gång tråden stängs ner så ligger den på min sida, så slipper man kopiera ut den till alla. Blir enklats så.

*Påminner igen om det NYA familjeliv för den som inte testat det ännu. "beta.familjeliv.se"

Kram alla!!

• Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!
  • tesslita

hej allihopa.
    här har det inte varit mycket till varlborgfirande alls.
    har spenderat mestadels av helgen på akuten eftersom jag fått en infektion i mitt snittsår.
    blev att få sprutor och att dom fick trycka ut massa äckligheter.
    idag skulle dom egentligen skurit upp och så men det slapp jag sådan tur var eftersom antibiotikan börjat funka.

*jippie*
    så förmodligen blir man piggare och friskare inom några dagar.

*kramar från mig o lillfisen*

• Dessie

tesslita: usch, låter inget vidare!!!!! Vet verkligen hur det är att få infektion i op/snittsår.

• Stargazer

Dessie:
    Min bror är i alla fall snyggare än den där gubben!Men visst fanns det en likhet!

Dessie:
    Min käre bror är underskötare (sköterska?) o heter Markus Hillman!Många som träffat honom på akuten,jobbar ju inte så många killar där!Har du kollat i mitt galleri om du känner igen han?

• Dessie

Stargazer: Markus - då var det han jag trodde. Har han jobbat där länge?
    Sedan operationen i november förra året så har jag varit på akuten några ggr, b.l.a när det kom MASSOR av sårvätska 4 dagar efter jag kom hem från sjukhuset + helgen efter för att byta antibiotika.
    Såg honom nån av de ggr.

Linnea föddes ju i aug -03. 2 helger var jag på akuten för att byta bandage på magen (gick ju annars till distriktssk) - ena helgen var det en kille som bytte bandage och han hette nåt på M ( var EJ Mats för han jobbar på kir.mott.).

• Stargazer

Dessie:
    Jaha,då har du nog träffat min broder!Han har jobbat där ganska länge,tror i alla fall 5-6 år!
    Han passar otroligt bra där,för han är så snäll o lugn!

• Dessie

Stargazer: då var det din bror som bytte bandage på mig den 1:a helgen jag var på akuten -03 när vi hade kommit hem från Akademiska.
    Tyckte verkligen att han var jättebra (och SNYGG - och det säger jag inte bara för att han är din bror *fnissar*).

Kommer ihåg ännu hans kommentar när han tog bort det gamla bandaget och såg min mage - "herregud människa, vad har du gjort?!?!"

• Stargazer

Dessie:

HAHA!Det va ju en hmm,"rolig" kommentar!!
    Ja,han ser faktiskt bra ut,det kan jag säga,trots att han är min bror!
    Synd att vi inte är lika!Haha!

• Dessie

Stargazer: jag sa att jag hade nyligen fött barn. Till svar fick jag "ser man ut så där efter barnafödande?! Tur att man inte är tjej då."
    Då kunde jag inte låta bli att skratta *fniss fniss*

Du kan väl kopiera hans ansikte fast med kvinnliga drag *ler*

• GladaVirre

Så länge man inte har bilderna på dem bredid varanndra, och inte har sett dem på länge, då är dem lika Men håller med dig!

dessie: ja det var en snäll komentr, nu jävlar!!
    Fast min släting är snyggare va?? *retas*

• Dessie

GladaVirre: menar du din pappa *ler*

Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!