BF Januari 2017
För alla oss som har BF i januari 2017!
För alla oss som har BF i januari 2017!
Funderar på att kanske boka något privat UL för att få veta könet då de inte kunde se på RUL.
Har ni någon att rekommendera i typ Borås/Varberg/Göteborg?
Någon av er som har erfarenhet av sms lån? Är i lite akut behov at en liiiten summa (200
men ingen i min närhet har att låna mig just nu.. vet någon om man kan låna via sms lån?
Någon av er som har erfarenhet av sms lån? Är i lite akut behov at en liiiten summa (200 men ingen i min närhet har att låna mig just nu.. vet någon om man kan låna via sms lån?
Någon av er som har erfarenhet av sms lån? Är i lite akut behov at en liiiten summa (200 men ingen i min närhet har att låna mig just nu.. vet någon om man kan låna via sms lån?
www.barnmorskehuset.se/
Gjorde privat ultraljud där. Underbar personal!
Jag har gjort två privata ul hos Barnmorskehuset..
Dom är jättebra och fick en bra känsla av dom.
Men jag kunde inte hitta något på deras hemsida om dom gör könsultraljud..
Någon av er som har erfarenhet av sms lån? Är i lite akut behov at en liiiten summa (200
men ingen i min närhet har att låna mig just nu.. vet någon om man kan låna via sms lån?
Uppdatering från mig-var på SPEC MVC igår och UL visade att moderkakan tillåter att jag nu kan få föda vaginalt dock har jag mkt fostervatten och bebis är hela 3 v större just nu!!!!Återbesök om 4 v om jag inte får besvär sammandragningar innan.Bebis lär komma tidigare i varje fall antagligen!
Vikt blodtryck urin bra i alla fall.
Fick se jättetydligt och i 4D så söt!
Uppdatering från mig-var på SPEC MVC igår och UL visade att moderkakan tillåter att jag nu kan få föda vaginalt dock har jag mkt fostervatten och bebis är hela 3 v större just nu!!!!Återbesök om 4 v om jag inte får besvär sammandragningar innan.Bebis lär komma tidigare i varje fall antagligen!
Vikt blodtryck urin bra i alla fall.
Fick se jättetydligt och i 4D så söt!