BF Januari 2017
För alla oss som har BF i januari 2017!
För alla oss som har BF i januari 2017!
Hej!
Någon som målat eller tapetserat när ni är gravida?
Min sambo är så fruktansvärt seg på att komma igång med renovering så funderar på att ta tag i det själv
Annars lär det väl aldrig vara färdigt tills Januari..
Och knappast att man står o renoverar när man har en nyfödd att ta hand om..
Men har läst lite olika om det där med att måla och tapetsera..
Att det kan vara skadliga ämnen i tapetlim och även i vattenbaserad målarfärg..
Hej!
Någon som målat eller tapetserat när ni är gravida?
Min sambo är så fruktansvärt seg på att komma igång med renovering så funderar på att ta tag i det själv ![]()
Annars lär det väl aldrig vara färdigt tills Januari..
Och knappast att man står o renoverar när man har en nyfödd att ta hand om..
Men har läst lite olika om det där med att måla och tapetsera..
Att det kan vara skadliga ämnen i tapetlim och även i vattenbaserad målarfärg..
Jag har en fråga till er som har barn sedan tidigare: är det bäst om babyn sover i samma rum som oss i början. Har börjat inreda barnkammaren lite smått och funderat på vart vi ska ha babyns säng. Känns som att det är säkrast om vi har den inne hos oss i vårt sovrum. Hur gjorde ni?
Jag har en fråga till er som har barn sedan tidigare: är det bäst om babyn sover i samma rum som oss i början. Har börjat inreda barnkammaren lite smått och funderat på vart vi ska ha babyns säng. Känns som att det är säkrast om vi har den inne hos oss i vårt sovrum. Hur gjorde ni?