BF Januari 2017
För alla oss som har BF i januari 2017!
För alla oss som har BF i januari 2017!
Hur går det för er?
någon som vill visa mage?
Vad har ni fått för besvär så här länge?
Jag har ett kontorsjobb så brukar inte känna så mycket men sprang runt hela dagen igår här och var helt slut på kvällen, svullen, så ont, samandragningar och lillen sparkade som en galning hela kvällen, natten, morgonen, hund kissade I sängen ja, det var lugnt:):)
Har också fått problem med hemorrojder (yayyyyy
), magen är ganska stor och det börjar kännas att man faktist är gravid, allt tar längre tid - får sammandragningar när jag går fort, att raka mina ben är inte lika lätt och att ta mig ut från bilen är ett helvete jag måste kasta ut mig
Hur går det för er?
Jag har ett kontorsjobb så brukar inte känna så mycket men sprang runt hela dagen igår här och var helt slut på kvällen, svullen, så ont, samandragningar och lillen sparkade som en galning hela kvällen, natten, morgonen, hund kissade I sängen ja, det var lugnt:):)
), magen är ganska stor och det börjar kännas att man faktist är gravid, allt tar längre tid - får sammandragningar när jag går fort, att raka mina ben är inte lika lätt och att ta mig ut från bilen är ett helvete jag måste kasta ut mig
Mm.
Jag har ju flest barn av er i denna tråd lite överkurs är det med tre tvillingpar och har alltid delar rum med bebis/bebisarna så länge jag ammat dock samsover jag inte hela tiden utan mest som spädbarn är lättstörd och jag behöver min sömn vänj bebis/bebisarna vid att sova/somna själv det har man igen framöver-ammat ca 9 mån med alla utom första barnet och runt året brukar mat och sovklockan sitta där och barnet/barnen har kunnat dela rum med något syskon!
Hur går det för er?