BF Januari 2017
För alla oss som har BF i januari 2017!
För alla oss som har BF i januari 2017!
Vi var på Gekås nu i helgen..
Delade upp det på två dagar, annars hade vi aldrig pallat
Det var skitmycket folk!
Lördagen tog vi alla barngrejer och kläder till oss.
Söndag grejer till hemmet och julklappar..
Det vi köpte till barnet:
Babysitter, babygym, täcke, kudde, madrass, örngott & påslakan, nappflaskor, nappar, napphållare, badbalja med insats för nyfödd och stativ så man slipper sitta ner eller böja sig ner när det är baddags, blöjhink, dregglisar, skallra, en till leksak (en prasslig bok i starka färger), två set med body, tunn mössa och byxor, pyjamas, bodys, strumpor, vantar, filt (en i fleece och en i bomullstyg), overall i fleece (dom hade inte uteoverall till nyfödda minsta storlek var 62), några fler bodys.
Vi tyckte dom hade mycket bra saker och till bra priser.
Däremot var det inte så mycket könsneutrala kläder och så dom hade, men så brukar det väl vara
Det vi inte köpte var spjälssängsskydd och skötväska så dom inte hade någon som vi gillade färgmässigt.
Så det och uteoverall köper vi någon annanstans
Men det var bra priser och sortiment, så jag tror vi sparade in rätt mycket på att köpa det mesta på Gekås..
Plus att de tär skönt att ha det gjort liksom, och slippa gå runt i massa olika affärer.
Vi ska köpa en Bugaboo Donkey Mono, testkörde den lite med kompisens bebis och den funkade bra hos oss i skogen...:) men vi kör ny nu, tänkte kola på nätet men alla jag hittade vid den här tiden var lite väl dyra för att vara begagnade..
fast jag var alltid lite så Nej man ska inte ha vagnen hemma innan bebisen haha
oj massa saker! vad roligt! Det är svårt med skötväskan! Inte riktigt billigt heller om man kollar på alla baby affärer!
VI tar det nog I mars när vi har återhämtat oss lite ...
som tur är så tycker min man att det är ganska roligt att åka dit så vi kör nog 2 dagar med... kommer säkert vara helt slut varje dag:))
vi ska åka och köpa barnvagn nu I helgen... känns så sjukt! det blir så---verkligt eller vad skulle man säga.. ibland tänker jag Jo men bebisen är I magen och fattar inte att den ska komma ut också och vara med oss:))