BF Januari 2017
För alla oss som har BF i januari 2017!
För alla oss som har BF i januari 2017!
Hej! Hoppas att det inte gör något att jag hoppar in här.. är 30 och väntar mitt andra barn i Januari.. när jag väntade min första så hängde jag här hela tiden, nu när jag väntar nummer två har jag knappt varit inne på familjeliv alls, men känner ändå att det hade varit skönt att prata av mig lite emellanåt. Kul att se att det verkar vara några iallafall som är aktiva här fortfarande, för antar att det finns en Facebookgrupp också? Vilka är nu som hänger kvar här?
Hej! Hoppas att det inte gör något att jag hoppar in här.. är 30 och väntar mitt andra barn i Januari.. när jag väntade min första så hängde jag här hela tiden, nu när jag väntar nummer två har jag knappt varit inne på familjeliv alls, men känner ändå att det hade varit skönt att prata av mig lite emellanåt. Kul att se att det verkar vara några iallafall som är aktiva här fortfarande, för antar att det finns en Facebookgrupp också? Vilka är nu som hänger kvar här?
Wow, 14 år! Nästan förstföderska igen då!
Om förlossningen kommer igång av sig själv denna gång skulle jag vilja testa förlossningspoolen, hur mysigt mitt i kallaste januari! Frågan är om man får kombinera den med lustgas eller om det föreligger drunkningsrisk? Haha, ja, usch! Men har man nog ont så är det sak samma. Droppet i handen tyckte jag faktiskt var långt värre!